מערכת COL | יום כ"ז אדר ה׳תשע״ח 14.03.2018

כ"ז אד"ר: 26 שנים של תקווה ואמונה ● עד מתי?!

עשרים ושש שנים מאז החל ההעלם וההסתר הנורא של כ"ז אד"ר תשנ"ב. בלי כותרות מצמררות וללא ביטויים שבלוניים די במילים אחדות אלה בכדי לצמרר את הנפש, להרעיד את נימי הגוף ● האם מישהו חלם באותו יום שעשרים ושש שנים יחלפו? היה איש ששיער שכל כך הרבה פעולות ומוסדות ישגשגו ויפרחו? הגלות היא חלום, אנו יודעים. שנתעורר כבר מהחלום, עד מתי?! ● רצוננו לראות את מלכנו, טור זועק
כ

עשרים ושש שנים מכ"ז אד"ר תשנ"ב.
די בשש מילים אלה בכדי לצמרר את הנפש, להרעיד את נימי הגוף.

26 שנים. שנים ארוכות של תקווה, אמונה, וייסורים. מי האמין, שאי פעם נציין 26 שנים ליום זה?

באותו יום שני, היינו בטוחים שזה יהיה עניין של ימים אם לא שבועות; "דער רבי זאל זיין געזונט" ויוציא אותנו תיכף מהגלות. מי היה מאמין כי החלום שלנו יתעכב במשך שנים, וכן, אפילו עשרות שנים.

11 חודשים לפני אותו יום מר, זעק הרבי מקירות לבו לעשות את כל שביכולתנו כדי להביא את הגלות הזו לקיצה. מאז אותה שיחה, לא היה דבר אחד שנותר כפי שהיה.



רבי, הבט על החסידים: ב-26 השנים האחרונות, ליובאוויטש ופעילויותה הגיעו לגבולות שאיש לא העלה על דעתו קודם לכן. השבועות האחרונים ממש מהווים דוגמה ניצחת: 2,500 בני נוער מכל רחבי תבל התכנסו בטיימס סקוור, "המונה של רומי", והכריזו בגאווה יהודית: "שמע ישראל ה' אלוקינו השם אחד". לפני ג' תמוז זה היה חלום.

כן, אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים.

רבבות חיילי צבאות השם מהארץ והעולם יתכנסו היום בשעה 10:30 בבוקר לכינוס של תורה, תפילה וצדקה, מתוך תפילה וצפייה לראות את מלכנו למטה מעשרה טפחים. אלפי תלמידי התמימים יתאחדו במהלך היממה הקרובה בלימוד משותף של שיחת הרבי האחרונה בשנת תשנ"ב ויתחזקו בקבלת החלטות טובות להוספה באהבת ואחדות ישראל.

מתי אותם ילדים ובחורים ראו את הרבי נשמה בגוף למטה מעשרה טפחים? מדוע ילדינו אינם זוכים להיות עדים לאותם גילויים להם זכינו אנחנו בשנות האורה והטובה? האם תמיד זה יישאר חלום? ...

כן, אנחנו יודעים שבאמת הגלות היא החלום. אבל כמה זמן יכולים החסידים לחלום? אנחנו כל כך ממתינים בשקיקה לאותו יום, כאשר נתעורר לחדשות הגאולתיות להם כה ציפינו, כאשר נתעורר סוף סוף מהחלום הזה של הגלות.

עד מתי, עד מתי, עד מתי ?!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.