מערכת COL | יום כ"ה אדר ה׳תשע״ח 12.03.2018

המעמד הגדול: היערכות לקראת בר המצווה ל-120 יתומים

בארגון החסד 'כולל חב"ד' נערכים לקראת החגיגה המסורתית והמרגשת של בר המצווה למאה ועשרים נערים יתומים מכל רחבי הארץ לכבוד יום הולדתו של הרבי י"א ניסן • צוות המדריכים המסור שיפעיל את החגיגה, התאסף בכפר חב"ד לישיבת הכנה, בה קיבל את הפירוט המלא של כל שלבי החגיגה הגדולה: החל מהעלייה לתורה בכותל המערבי וכלה באירוע הרשמי והמושקע ב'בנייני האומה' בירושלים, בו נוטלים חלק בני המשפחה המורחבת • לסיפור המלא
המעמד הגדול: היערכות לקראת בר המצווה ל-120 יתומים
צילום: לוי ישראלי
היערכות שיא בארגון החסד 'כולל חב"ד' לקראת החגיגה המסורתית והמרגשת של בר המצווה למאה ועשרים נערים יתומים מכל רחבי הארץ לכבוד יום הולדתו של הרבי י"א ניסן.

צוות המדריכים המסור שיפעיל את החגיגה התאסף בכפר חב"ד לישיבת הכנה, בכדי להפיק את המעמד המושלם ביותר, לשמחת ליבם של הנערים ובני משפחותיהם.

במהלך האסיפה, קיבל הצוות המופעל על ידי חברת 'צבעים הפקות', האמונה על הפקת המעמד, את הפירוט המלא של כל שלבי החגיגה הגדולה: החל מהעלייה לתורה בכותל המערבי וכלה באירוע הרשמי והמושקע ב'בנייני האומה' בירושלים, בו נוטלים חלק בני המשפחה המורחבת, בכמות כוללת של אלפי אנשים. כל מדריך משובץ לתפקידו ומשנן את חלקו.

בשבוע שעבר הוזמנו הנערים היתומים לסניפי חנויות אופנה ברחבי הארץ – כל משפחה באזור מגוריה, שם קיבלו חבילת ביגוד יוקרתית מתנת 'כולל חב"ד', אותה ילבשו בעזרת השם ביום חגם.

את הנערים, המגיעים מבתים מכל גווני הקשת, קיבלו בסניפי ההלבשה אנשי קרן 'חסד מנחם מענדל' מבית ה'כולל', המלווה את הנערים לקראת היום הגדול.

ההכנה החלה כבר לפני מספר חודשים, כשצוות 'חסד מנחם מענדל' מלווה את הנערים, באמצעות שיעורים המועברים על ידי צוות מסור ומיומן.

במקביל ללימודים, זוכים הנערים לקבל סבסוד לרכישת תפילין מהודרות, זאת לצד הביגוד, כאמור. אירוע השיא, כמובן, הוא ביום בר המצווה, אז יחגגו עם בני משפחתם בטקס מושקע בכותל המערבי – במהלכו גם יעלו לתורה, ובהמשך בסעודת המצווה בבנייני האומה בירושלים.

במעמד, שזכה לעידוד מיוחד מהרבי נשיא דורנו, נוטלים חלק מידי שנה רבנים, אדמו"רים, אישי ציבור ונכבדים מכל הקהלים בישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.