מערכת COL | יום כ' אדר ה׳תשע״ח 07.03.2018

"כולנו מסובין": בתי חב"ד יערכו 'סדר' לאזרחים וותיקים

משרד העבודה והרווחה פרסם את הנתונים של מבצע 'כולנו מסובין' - בו יארחו אזרחים ותיקים ונזקקים בליל הסדר ה'תשע"ח במוקדים רבים ברחבי הארץ • בסיס עיקרי ומשמעותי במבצע - הם בתי חב"ד הפזורים מצפון ועד דרום - אותם מנהלים שלוחי הרבי • לכתבה המלאה
ארכיון COL
"כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח": מילים אלו מהוות מוטיב חשוב ומרכזי בהגדה של פסח והן מקבלות משנה תוקף לנוכח ההיענות המרשימה של גופים רבים להצטרף למשימה של אירוח אזרחים ותיקים לליל הסדר במסגרת המבצע "כולנו מסובין".

זו השנה הארבע עשרה בה מקיים משרד העבודה, הרווחה ושירותים החברתיים את מבצע "כולנו מסובין". במבט לאחור ניתן לומר בסיפוק כי המבצע התרחב באופן מרשים, מחד - היקף הגופים הלוקחים חלק בפעילות ברוכה זו, דבר שהגדיל באופן משמעותי את מבחר מקומות האירוח המוצע לציבור האזרחים הוותיקים, ומאידך - חלה פתיחות בקרב האוכלוסייה המבוגרת להתארח בסדרים ציבוריים.

היכן ניתן להתארח?

מידי שנה מנפיק משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים לקראת חג הפסח חוברת מידע על מקומות האירוח בליל הסדר, המוגשת לכל הגופים המעורבים במבצע.

בין התודות שמפרסם משרד הרווחה הוא כותב: "תודה והערכה נתונים לכל השותפים למבצע נאצל זה, משרד הקליטה, ארגוני עולים וניצולי שואה, בתי אבות ועמותות".

ואף מוסיף: "כאן המקום להעלות על נס את מעורבותם ותרומתם של צעירי אגודת חב"ד, בעשיית חסד ובעזרה לזולת לקהילה הרחבה לרבות ציבור האזרחים הוותיקים, במהלך השנה, לקראת חגי ישראל בכלל ובמציאת פתרונות אירוח בליל הסדר בפרט".

להצצה לחוברת - לחצו כאן!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.