מערכת COL | יום י"ט אדר ה׳תשע״ח 06.03.2018

'גן ישראל' כפר חב"ד מגיש: המנוני הקעמפ בדיסק סוחף

בימים אלה מקבלים חיילי קעמפ "גן ישראל - כפר חב"ד" לבתיהם את אלבום המנוני הקעמפ המהודר - "מיר האבן א רבי'ן", בצירוף עם עיתון הקעמפ המושקע - "דער סאלדאט", היוצא לאור ע"י 'ועד כפר חב"ד' • לסיפור המלא
'גן ישראל' כפר חב
צוות מחנה הקיץ 'גן ישראל – כפר חב''ד' שע''י ועד כפר חב''ד משיק את האלבום החדש והמהודר – ''מיר האבן א רבי'ן", הכולל את שירון ה'קעמפ' משנת תשע''ז בביצוע טובי המוזיקאים החב''דיים. הדיסק נשלח לבתי הילדים, חײלי הקעמפ.

האלבום - דיסק של שירון הקעמפ כולל חמשה שירים: המנון הקעמפ – ''על גזע עץ'', סיסמת הקעמפ – ''בהתקשרות אין קץ'', שיר השבת – ''עטוף מחשבות'', השיר ''הרבי שלי'' והשיר ''לב כל ישראל''.

ההמנונים מושרים ע''י צוות ה'קעמפ' ומבוצעים בידי מיטב הנגנים החב"דיים, ר' אלאור ולנר, ר' ישראל אדלסון ועוד. הדיסק מוגש בעטיפה מהודרת הנושאת את מילות השירון.

האלבום הופיע לראשונה לפני כחודש ימים כ'תשורה' בחתונתו של מנהל ה'קעמפ' הרב רועי צנעני, כמתנה מצוות הקעמפ, וכעת נשלח לבתי הילדים חײלי הקעמפ, מצורף לעיתון התקופתי המהודר והמרתק של מחנה הקיץ - 'דער סאלדאט', שי"ל לחודש אדר.

הנושא הכללי של השירים הוא (כשם האלבום) – ''מיר האבן א רבי'ן'' ('יש לנו רבי'). נושא זה היה הנושא המרכזי שעליו ניתן הדגש במהלך ה'קעמפ' האחרון. בשירים באים לידי ביטוי רגשות הגעגועים של החסידים היום לראות את פני הרבי מחד, ומאידך הביטחון והאמונה המוחלטת בכך ש''לא עזב הרועה את צאן מרעיתו'', ונשיא הדור ממשיך להשפיע ולהנהיג כל אחד מהחסידים באופן אישי, דבר המביא לידי חיזוק ההתקשרות וההתמסרות למילוי שליחותו של הרבי – ''להביא לימות המשיח'', ומתוך תקווה וידיעה שבקרוב נזכה לשוב ולהתראות עם הרבי.

האלבום והעיתון, יו"ל ע"י ועד כפר חב"ד ובהשתדלותו המיוחדת של יו"ר הועד ר' שמעון רבינוביץ.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.