מערכת COL | יום י"ח אדר ה׳תשע״ח 05.03.2018

"סכנה, עצור: שמחה לא צריכה להסתיים בבית רפואה" • אלי וולף

"לא ככה צריכה להסתיים חגיגת בר מצוה: השעה כעת 2.00 אחרי חצות לילה. ולא נראה שנסיים כאן בקרוב. סיימנו טיפול אורטופדי אחד, אנחנו לקראת צילומים מחדש, מה שנשאר מהלילה שהפך ליום עוד לפנינו • הורים, מנגנים, בעלי אולמות, זמרים, תזמורת - אל תתנו לזה להתרחש" • ר' אלי וולף מכפר חב"ד בטור כואב על הסכנה שיכולה לעצור לכם את האירוע השמח ולגרום עגמת נפש רבה • לקריאה
למצולמים אין קשר לכתבה; ארכיון COL
"השעה כעת 2.00 אחרי חצות לילה. ולא נראה שנסיים כאן בקרוב. סיימנו טיפול אורטופדי אחד, אנחנו לקראת צילומים מחדש, מה שנשאר מהלילה שהפך ליום עוד לפנינו.

"הערב חגגנו את חגיגת הבר מצוה של בננו, ובשלב מסויים של הריקודים, החברים קיימו את "מנהג ישראל" לעשות פירמידה אנושית, שחתן הבר-מצוה ניצב על ראש הגבעה.

"אני הייתי עם האורחים, וברגע אחד החגיגה הושבתה. חתן הבר מצוה נפל, הארוע התקפל, ובמקום להמשיך ולשמוח עם החתן, עם המשפחה ועם האורחים, אנחנו מבלים עם צוותי רפואה, אחיות, אורטופדים, טשטוש, גבס, צילומים וכל מה שמסתעף מזה.

"לא ככה צריכה להסתיים חגיגת בר מצוה.

"הורים, מנגנים, בעלי אולמות, זמרים, תזמורת - אל תתנו לזה להתרחש. תעצרו את הפעלולים האלו לפני שהם מתחילים. אל תתנו לזה יד. פשוט תעצרו את השירה. אל תתנו לארוע להמשיך.

"סכנה. עצור!

"אני מקווה שקולות הייסורים שהבן שלי עובר, יהיו "אקורד הסיום" של המשחקים המסוכנים האלו. אל תתנו לזה יד. תעצרו את זה לפני שזה עלול להתרחש".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.