מערכת COL | יום י"ז אדר ה׳תשע״ח 04.03.2018

רובשקין הודה לחברת הקונגרס שסייעה לשחרורו

בשבוע האחרון התכנסו אישי ציבור מהקהילה החרדית בניו יורק לערב מיוחד במהלכו הביעו את תודתם והערכתם לפועלה של חברת הקונגרס האמריקני איווט קלארק ואנשי הצוות שלה • האירוע התקיים במעונו של העסקן ר' חנינא שפרלין בשכונת קראון-הייטס, בהשתתפות בני משפחת רובשקין, נציגי אגודת ישראל בארה"ב ופעילים מקומיים • לכתבה המלאה
רובשקין הודה לחברת הקונגרס שסייעה לשחרורו
בשבוע האחרון התכנסו אישי ציבור מהקהילה החרדית בניו יורק לערב מיוחד במהלכו הביעו את תודתם והערכתם לפועלה של חברת הקונגרס האמריקני איווט קלארק ואנשי הצוות שלה, בהם העסקן החב"די ר' אליהו סלאווין, על כך שהיו שותפים למאמצים לשחרורו של האסיר ר' שלום מרדכי רובשקין מבית הסוהר, במסגרתם אף חתמה הגב' קלארק על כרוז מיוחד לקידום הליכי השחרור.

האירוע התקיים במעונו של העסקן ר' חנינא שפרלין בשכונת קראון-הייטס, בהשתתפות בני משפחת רובשקין, נציגי אגודת ישראל בארה"ב ופעילים מקומיים.

העסקן ר' אלי סלאווין, פתח את הערב בדברים נרגשים ותיאר בהרחבה את השתלשלות האירועים והמאמצים הכבירים לזרז את השחרור ככל שניתן, כפי שאכן קרה.

על רקע הדרישה בארה"ב לביצוע רפורמה בבתי הכלא האמריקנים עבור כלל האסירים, ביקש רובשקין לנצל את ההזדמנות ותיאר בכאב את היחס הבעייתי של הסוהרים כלפי האסירים מנקודת מבט אישית.

"את אדם בעל כוח רב", חתם רובשקין את דבריו, "ועלייך להשתמש בכל כוחך לעזור לשנות את המצב הזה. תודה רבה על כל מה שעשית עבורי, שאלוקים יברך אותך".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.