מערכת COL | יום י"ז אדר ה׳תשע״ח 04.03.2018

מבצע פורים תשע"ח: חולקו כחצי מיליון משלוחי מנות

מאות השלוחים בארץ הקודש, לצד אלפי החסידים, לא נחו בחג הפורים: הם שימחו את המאושפזים בבתי הרפואה, את האסירים בבתי הכלא, את הקשישים בבתי האבות, את החיילים בבסיסים, את אנשי כוחות הביטחון, את דוברי הרוסית, את משפחות נפגעות הטרור, ואת עמך בית ישראל. הצצה לפעילות ● לסיפור המלא
מבצע פורים תשע
עד זמן קצר לפני שקיעת החמה בחג הפורים, אז התיישבו לקיים את מצוות סעודת פורים עם בני משפחותיהם, ידיהם של השלוחים ואנ"ש בארץ הקודש היו עמוסות. הם התרוצצו מיעד ליעד, לזכות יהודים בקריאת המגילה, העניקו משלוחי מנות, והביאו את שמחת החג לכל יהודי שנקרה בדרכם. בנוסף, בתי חב"ד קיימו סעודות פורים מושקעות ומסיבות ססגוניות לילדים.

"מבצע פורים" יצא לדרך מערב פורים – לאחר הכנות של מספר שבועות, והוא התקיים לאור הוראתו של הרבי להביא את שמחת הפורים לכל יהודי.

לאורך כל יום הפורים, הם שימחו את המאושפזים בבתי הרפואה, את האסירים בבתי הכלא, את הקשישים בבתי האבות, את החיילים בבסיסים, את אנשי כוחות הביטחון, את דוברי הרוסית, את משפחות נפגעות הטרור, את האלמנות והיתומים ואת עמך בית ישראל. פעילות מיוחדות נערכה עם ילדים מאושפזים בבתי הרפואה, להם נערכו מסיבות ייחודיות שהעלו צחוק על פניהם.

מנתונים שנמסרו על ידי צעירי אגודת חב"ד, נמסר כי במהלך הפורים חולקו על ידי שלוחי חב"ד כחצי מיליון (!) משלוחי מנות, לצד מאות אלפי עלוני הסברה מרהיבים, למבוגרים ולילדים.

המשלוחים הותאמו במיוחד לקהלי היעד. כך, למשל, דוברי הרוסית קיבלו משלוחי מנות לצד עלון הסברה בשפתם, חיילי צה"ל קיבלו משלוח קומפקטי ואישי, משפחות נפגעות הטרור משלוחים מכובדים ומשפחתיים, ועוד.

לצד השלוחים, פעלו גם אלפי חסידי חב"ד, שקיבלו את הציוד המיוחד לפורים מ'אגף המבצעים' של צעירי חב"ד.

אף קולמוס לא יוכל לתאר את השמחה שפשטה על פניהם של הקשישים, האסירים, החיילים, המאושפזים, משפחות נפגעות הטרור, ועוד, עת זכו לביקור של שגרירי האור, שבאו עם משלוחי מנות, קראו בפניהם את המגילה, ושימחו אותם בשמחת הפורים.

ההתעוררות ביום הפורים נוצלה ל"מבצע תפילין" לעמך בית ישראל.

כבר בתחילת השבוע מתחילים בצעירי חב"ד להיערך ליעד הבא, "מבצע מצה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.