מערכת COL | יום י"ב אדר ה׳תשע״ח 27.02.2018

יוצאות למבצעים > אל תפספסו את משלוח המנות החסידי לנשים

גם החודש, כמידי חודש בשנה האחרונה, יצא לאור עלון 'עלמה' – חומר מלא וגדוש בתורת הרבי, המיועד לציבור הנשים שאינן שומרות תומ"צ לע"ע • במערכת 'עלמה' קוראים לכל אשה ובת חב"דית לנצל את עלון פורים המרתק כדי להצטרף ולהיות חלק ממערך של מאות נשים ובנות – שלוחות ושאינן – שמחלקות את העלון מידי חודש בחודשו • כל הפרטים >>>
יוצאות למבצעים > אל תפספסו את משלוח המנות החסידי לנשים
גם החודש, כמידי חודש בשנה האחרונה, יצא לאור עלון 'עלמה' – חומר מלא וגדוש בתורת הרבי, המיועד לציבור הנשים שאינן שומרות תומ"צ לע"ע. העלון הכתוב ומעוצב בצורה נשית ועכשווית, נועד לפתוח צוהר ליהדות לציבור הנשים ולהביאן להכניס לביתן חומר יהודי רלוונטי ומרתק. העלון הוא פרי יוזמה פרטית, אך יוצא במסגרת 'נשי חב"ד בארץ הקודש' וצעירי אגודת חב"ד.

במערכת 'עלמה' קוראים לכל אשה ובת חב"דית לנצל את עלון פורים המרתק כדי להצטרף ולהיות חלק ממערך של מאות נשים ובנות – שלוחות ושאינן – שמחלקות את העלון מידי חודש בחודשו.


בעלון לחודש אדר ניתן לקרוא: מנהיגה בפעולה - ממגילת אסתר ועד אלינו: המלכה אסתר הצילה את העם היהודי ממוות. הסיפור ההירואי שלה הוא חלק מהמסע של חיינו. פעילה במחתרת - אומץ לב וגבורה של אשה יהודיה הצילה קהילות יהודיות שלמות באוזבקיסטן וברוסיה, בימים חשוכים. ראיון מעצים - עם שביט פרנקו: על חישוב מסלול מחדש, פוטנציאל מרבי, עומק פנימי, הגעה הביתה, הפתעה ביקנעם וברכה שמימית. 4 you ארבעת הממ"ים שיעזרו לנו לצלוח את פורים. הדרך לשמחה שלך - הפסיכותרפיסטית והיועצת הזוגית מורן קורס מעניקה טיפים יעילים להשגת המצרך המבוקש ביותר בחיים. מתכון מפנק - כך תכיני כובע ליצן מפנק משוקולד, למשלוח מנות או סתם לפינוק ועוד...


לפרטים נוספים ולהתרשמות מהעלון ניתן לשלוח מייל ל [email protected], לחייג ל- 054-4371991 - או להזמין במשרדי צא"ח אצל גב' לאה גולדשטיין. בטלפון 073-2480711.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.