מערכת COL | יום י"א אדר ה׳תשע״ח 26.02.2018

אהבת חסד: משלבים ידיים ומרפאים ביחד

ארגון "אהבת חסד" שבשכונת המלך "קראון הייטס", המספק הדרכה רפואית וסיוע לאלפי תושבים בקהילה, מגייס 360 אלף דולר תוך 48 שעות ● מדי שנה, אהבת חסד מקבל אלפי פניות מאנשים שנמצאים במשבר רפואי ● הארגון, שהוקם על ידי הרב אברהם לידר בשנת תשמ"ז, יצר קהילה נפלאה בה נמצאים הרופאים והמומחים הרפואיים הטובים ביותר, אנשי דת ומתנדבים – שעובדים יד ביד בכדי לספק הדרכה רפואית, תמיכה וסיוע לאנשים שנמצאים בעיצומה של טראומה רפואית ● היום ומחר, אהבת חסד מבקש מהקהילה כולה להתאחד בקמפיין, מרפאים יחד ● מטרת הקמפיין היא גיוס 360,000 דולר תוך 48 שעות ● הודות לשותפים המדהימים כל דולר שתתרמו יוכפל, בכדי לעזור לנו להגיע ליעד ● לפרטים מלאים 
אהבת חסד: משלבים ידיים ומרפאים ביחד
הקמפיין הוא הכל או כלום – הארגון חייב לגייס את הסכום במלואו תוך 48 שעות. אחרת, כל התרומות יוחזרו.
הקמפיין הוא צעד קהילתי שיסייע לארגון להמשיך את עבודתו הנפלאה להביא נוחות, סיוע ושיפור איכות חיים כוללת למטופלים במצוקה.
אחרי שבעלה חלה, ארגון "אהבת חסד" נכנס לעובי הקורה בכדי לסייע בכל אופן אפשרי, "ארגון אהבת חסד, התמסר למשפחתי מכל הבחינות. זו היתה ממש הקלה", אומרת מרת פייגי בל.
"יצרתי קשר עם אהבת חסד, ותוך עשרים דקות הם קבעו לי ניתוח. הם הצליחו לעשות משהו שאפילו מנתח בכיר לא הצליח לעשות", אומר סטיב גוטסמן.
"במהלך משבר, אנשים מרגישים אבודים ובודדים. מטרתנו היא להיות שם עבורם ולסייע להם בכל אופן אפשרי. אנחנו מסייעים להם בהסעות לטיפולים רפואיים, ומעניקים להם עצות מצילות חיים", אומר הרב לידר.
במשך שלושים השנים האחרונות, אהבת חסד מהווה חבל הצלה לרבים, החל מרגע המשבר ועד להחלמה המלאה. צוות המתנדבים המסור מבקר מטופלים באופן קבוע הן בבית הרפואה והן בבית, ומציע נחמה והדרכה ומוודא שהם מקבלים את הטיפול הרפואי הטוב ביותר ואת תשומת הלב המלאה במיטב מכוני הריפוי והשיקום, ומעניק בין השאר, גם ארוחות חמות ומזינות, ולינה במידת הצורך.
אנחנו מקווים שלעולם לא תזדקקו לשירותנו. אבל אנחנו נמצאים כאן תמיד ומוכנים לעזור, עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. אבל בכדי שנוכל להמשיך בפעילות הנפלאה שלנו, אנחנו צריכים את הקהילה. אנחנו צריכים אותך! בכדי לוודא שאף אחד לא ירגיש בודד, כאשר הוא נמצא בבית הרפואה או בעיצומם של טיפולים רפואיים שונים, תרמו באתר והיו גם אתם, חלק מהקהילה הנפלאה של אהבת חסד.
בשם המטופלים והמתנדבים של אהבת חסד, "תודה!"

לתרומה מקוונת לחץ כאן

אהבת חסד
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.