מערכת COL | יום י' אדר ה׳תשע״ח 25.02.2018

מפינוי לבנייה: 350 יחידות דיור ייבנו ב'נתיב האבות' בגוש עציון

הבוקר (א') אישרה הממשלה קידום תב"ע לבניית 350 יחידות דיור חדשות במסגרת הסדרת שכונת נתיב האבות בגוש עציון • תושבי נתיב האבות: "זוהי החלטה חשובה המחזקת את ההתישבות ביהודה ושומרון" • ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן: "זכינו בסמוך לפורים ל'נהפוך הוא' גדול" • השרים נפתלי בנט ואיילת שקד: "הממשלה היום עשתה צעד נכון, ערכי ומוסרי" • לכתבה המלאה
מפינוי לבנייה: 350 יחידות דיור ייבנו ב'נתיב האבות' בגוש עציון
היערכות להרס בנתיב האבות. צילום: מטה המאבק נתיב האבות
בתגובה לאישור הממשלה מלפני זמן קצר (א') על קידום התב"ע לבניית 350 יחידות דיור חדשות במסגרת הסדרת שכונת נתיב האבות בגוש עציון אומרים תושבי נתיב האבות: "אנו מודים לראש הממשלה ולשריו ומברכים על החלטת הממשלה שפורסמה היום. החלטה הקוראת להסדרת השכונה, תמיכה במשפחות והכנת תב״ע ל 350 משפחות חדשות שיבנו את ביתם בנתיב האבות. זוהי החלטה חשובה המחזקת את ההתישבות ביהודה ושומרון בכלל ובגוש עציון בפרט. המאבק לא תם והפעילות תימשך עד למימוש ההחלטה בבניה והרחבת ההתישבות נתיב האבות בלב גוש עציון".

ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן, מסר, "הסדרת נתיב האבות שאושרה היום היא הישג עצום למפעל היהודי ביהודה ושומרון. בעוד ארגוני השמאל הקיצוני והערבים פועלים לעקור ולהרוס, זכינו בסמוך לפורים ל'נהפוך הוא', ונמשיך לבנות ולצמוח כאן בנחלת אבותינו בגוש עציון. הפשע של הריסת הבתים אומנם לא יכופר בבניה חדשה אבל כן תביא תקווה למפעל הציוני בגוש עציון".

השרים נפתלי בנט ואיילת שקד בירכו אף הם על ההחלטה, "הממשלה היום עשתה צעד נכון, ערכי ומוסרי באימוץ הסדרת חלקה 91. תושבי נתיב האבות נפלו קורבן לעתירות של ארגוני שמאל קיצוני. החלטת בג"ץ היתה שגויה ומחובתנו למזער ככל הניתן את הבעייתיות שנוצרה לתושבים. על כל בית שיתפרק בעקבות עתירות של ארגוני השמאל יקום ישוב על פי חוק שלא ניתן יהיה להזיזו".



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.