מערכת COL | יום כ"ד אדר ב ה׳תשס״ה 04.04.2005

השלוחים הצעירים ריגשו את ילדי נפגעי הטרור

אגף הסניפים של צעירי חב"ד מקדיש משאבים רבים לפעילות עם השלוחים הצעירים - ילדיהם של שלוחי הרבי - מנהלי בתי חב"ד בישראל. לקראת חג הפורים ארגן האגף פעילות מקורית למען ילדי משפחות נפגעי הטרור: למעלה מחמישים שלוחים צעירים, מכל רחבי הארץ, שלחו מכתב למשפחות נפגעי הטרור בו סיפרו על עצמם ועל חלקם בשליחות הוריהם למען עם ישראל; הוסיפו מילות עידוד ודברי חיזוק ברוח חסידית. כל ילד שלח את המכתב למשפחות השכולות שבאזור מגוריו, וביום הפורים הופיעו הצעירים, ביחד עם הוריהם, בבתי המשפחות ומשלוחי מנות בידיהם. התגובות היו חמות ונלהבות. המשך ב'כתבה מלאה'
השלוחים הצעירים ריגשו את ילדי נפגעי הטרור
השליח הצעיר שמוליק ליפש מצפת במפגש מרגש עם משפחת הרוש ששכלה את בנם
לקראת חג הפורים יזמו במחלקת הפעילות עם ילדי השלוחים בצעירי חב"ד רעיון מקורי כיצד לשלב את ילדי השלוחים בעשייה הגדולה של הוריהם השלוחים בהבאת שמחת הפורים למשפחות נפגעי הטרור.

הילדים הכינו מכתב המספר על עצמם ועל שליחותם, והוסיפו מילות עידוד מלאי רגש חסידי ודברי חיזוק הנלמדים מסיפור המגילה לימינו אנו. את המכתב שלחו למשפחות השכולות שבאזור מגוריהם, וביום פורים הם הופיעו בבתי המשפחות יחד עם הוריהם ומשלוחי מנות בידיהם.

המשפחות התרגשו מאוד מהפעולה הנפלאה והעידוד שהם מקבלים מכך, והורי הילדים סיפרו כי הפעולה תרמה רבות גם לילדיהם. הפעילות אורגנה על-ידי האחראי על הפעילות בקרב ילדי השלוחים הרב יוסף יצחק אייזנבך.

למעלה מחמישים שלוחים צעירים בכל רחבי הארץ, העומדים לימין הוריהם בפעילות השוטפת כל ימות השנה, נרתמו למבצע החשוב של יצירת קשר, ושיגור ברכות ועידוד לחג הפורים למאות ילדים ממשפחת נפגעי הטרור בישראל.

חלק מהשלוחים הצעירים ניצלו את חג הפורים לביקורים אצל ילדים אלו, שחלקם עדיין מאושפזים לצורך בדיקות וטיפולים בבתי רפואה, ובתי שיקום ברחבי הארץ.

השליח הצעיר שמוליק ליפש מצפת שיגר מכתבי עידוד לילדים רבים שנפגעו בפעילויות טרור. "את הורי, אתם בוודאי מכירים, בכל פעם שהם יוצאים לביקורים אצלכם, אני מלווה אותם בהכנות, בהתרגשות, ולא פעם נשארתי לשמור על אחי הקטנים, כדי שהורי יוכלו לבקר אצלכם. לצערי, לא הזדמן לי לבקר אצלכם, אך דעו לכם שאני חושב עליכם רבות ומתפלל עבורכם. אני בטוח שלמרות הכאב הגדול שיש לכם – תפילותיי מחזקות אתכם"

מכתב מרגש לא פחות שיגר השליח הצעיר לוי יצחק מור-יוסף, בן ה-12 מחצור הגלילית. "אני רוצה לאחל לכם, ולבני ביתכם "חג פורים שמח" מתוך הזדהות אתכם בימי חג הפורים האלה. אני מתפלל עבורכם ועבור כלל ישראל שהימים האלו יהיו ימים יותר שמחים ומאירים".

מנחם-מענדל כוחונובסקי, שליח צעיר בשכונת רמת אליהו בראשון-לציון כתב במכתבו כי "אני יודע כי עוברים עליכם ימים קשים מאוד, ובפרט בימי החגים. אני רוצה לספר לכם כי ימים אלו יעלמו בקרוב, בביאת משיח בקרוב, שאז יפסק הצער והעצב בעולם, ובכל העולם ישרור רק טוב ושמחה". בסיום המכתב, מבקש מנדי הצעיר לשמור על קשר עם ילדי נפגעי הטרור המתגוררים בעירו, ראשון-לציון, ומזמין אותם לביקור בביתו.

הפעילות אורגנה בסיוע המחלקה של צעירי-חב"ד למען משפחות נפגעי הטרור הפועלת כל ימות השנה, לצד המשפחות השכולות, ולצד הפצועים הרבים.

אתר צעירי-חב"ד
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.