מערכת COL | יום ז' אדר ה׳תשע״ח 22.02.2018

מסע בעיר האבות: חוג הידידות של נשי חב"ד ביום גיבוש מיוחד

חוג הידידות של ארגון נשי ובנות חב"ד התאחדו במסע ליום של העצמה וגיבוש בחברון עיר האבות • הן שמעו על השליחות המיוחדת במקום מפי השלוחים הרב ויקטור עטייה והרב רפאל ברוד • את התמונה הקבוצתית, הן צילמו, איך לא - למרגלות מערת המכפלה • לכתבה המלאה
מסע בעיר האבות: חוג הידידות של נשי חב
צילום: שמחה דיל
חוג הידידות של ארגון נשי ובנות חב"ד התאחדו במסע ליום של העצמה וגיבוש בחברון עיר האבות.

החברות ביקרו במוזיאון בית הדסה, ערכו סיור מודרך בתל רומידה ונשאו תפילה בקבר ישי ורות ובציון הרבנית מנוחה רחל, וביקרו בבית הכנסת העתיק. משם המשיכו הידידות למערת המכפלה, שם שטחו תפילה נרגשת בקברי אבות ואימהות.

לאחר תמונה קבוצתית למרגלות מערת המכפלה, נסעו החברות לקרית ארבע, שם נערכה התוועדות מרוממת ומעצימה. סביב שולחנות ערוכים בארוחת צהריים חגיגית, התרגשו הנשים לפגוש את השליחות ונציגות נשי חב"ד בקרית ארבע. הן שמעו על השליחות המיוחדת במקום מפי השלוחים הרב ויקטור עטייה והרב רפאל ברוד.

ההתוועדות נמשכה באווירה חמה ומעצימה עם הנציגה גב' דבורה עטייה, הגב' צפורה וישצקי יו"ר ארגון נשי ובנות חב"ד, ולסיום שיתפה הגב' שרה נחשון בסיפור חייה המדהים.

הנשים הקשיבו פעורות פה לסיפורי הגבורה של גב' נחשון, שהייתה כשמה 'נחשונית'. בנחישות ובעוז רוח נלחמה, גברה על מכשולים והניחה את יסודות ההתיישבות היהודית בחברון. הגב' נחשון שיתפה גם ביחס המיוחד מהרבי ובעידודו להתיישבות היהודית בחברון.
הגב' שיפי נפתלין, יו"ר חוג הידידות ומארגנת המסע המושקע, הנחתה בכישרון את האירוע וכיבדה את הנציגות להציג את עצמן ואת שליחותן המיוחדת. המשתתפות כולן הרגישו תחושת זכות גדולה והעצמה הדדית בין חברות חוג הידידות לנציגות בחברון ובקרית ארבע.

המפגש נחתם בריקודי שמחה, המשתתפות חזרו לביתן מוטענות בקדושת עיר האבות ובעוצמת המפגש המיוחד, כשבידן שי יקר ערך – מעמד ובו בקבוק מעוצב, ממולא ביין כוס של ברכה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.