מערכת COL | יום ז' אדר ה׳תשע״ח 22.02.2018

שבוע לפורים: צעירי חב"ד בקמפיין ארצי בעיתונות

שבוע לחג הפורים והבוקר (חמישי) יצא לדרך קמפיין ארצי של צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש, שיזמין את המוני בית ישראל לחוות את פורים ב-414 בתי חב"ד בכל רחבי הארץ • באגף הדוברות של צעירי חב"ד, שחולש על הקמפיין, מתכננים לקיים במהלך פורים ביקורים בכל מערכות התקשורת בישראל, שם יקראו את מגילת אסתר ויביאו את שמחת הפורים • לסיפור המלא
שבוע לפורים: צעירי חב
שבוע לחג הפורים והבוקר (חמישי) יצא לדרך קמפיין ארצי של צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש, שיזמין את המוני בית ישראל לחוות את פורים ב-414 בתי חב"ד בכל רחבי הארץ.

"בפורים הזה כולנו חוגגים: שומעים מגילה, שולחים משלוחי מנות, עורכים סעודה חגיגית ונותנים צדקה לעניים", נכתב בכותרת מודעות הענק שיפורסמו בעיתונות הארצית והמקומית. במודעות מוגש תמצות על מהותו של חג הפורים, לצד הסבר קצר על מנהגי היום.

המודעות מוגשות בשפה קלילה ונעימה ומעוצבות בפורמט עכשווי המותאם לציבור הישראלי והם באו בהמשך לשורת קמפיינים של צעירי חב"ד במעגל השנה.

באגף הדוברות של צעירי חב"ד, בניהולו של הרב מוני אנדר, מתכננים ביקורים בכל מערכות התקשורת בישראל, שם יקראו את מגילת אסתר ויביאו את שמחת הפורים לאנשי התקשורת. כמו כן, באגף יביאו את בשורת הפעילות החב"דית בחג הפורים במגוון ערוצי התקשורת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.