מערכת COL | יום ה' אדר ה׳תשע״ח 20.02.2018

מחוץ לקופסה: צעירי חב"ד מציגים משלוח מנות מקורי

נחשף עיתון מקורי משושן הבירה, הסוקר את פרשיית חג הפורים במלואה • ה'חשיפה' הדרמטית עוטפת את משלוחי המנות החדשים של צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש, ובזכותה רבבות יכירו את סיפור מגילת אסתר וילמדו על מצוות החג בדרך חווייתית וקריאייטיבית • המשלוח המקורי יחולק על ידי שלוחי הרבי בכל רחבי הארץ, זאת לצד חלוקת משלוח ייחודי שיחולק על ידי אלפי פעילי אנ"ש במסגרת 'אגף המבצעים' • קבלו הצצה
מחוץ לקופסה: צעירי חב
חדשנות ומקוריות – שתי המילים שמאפיינות כל-כך את פעילותו של המרכז לעזרי שליחות בצעירי-אגודת-חב"ד, כבר הפכו לשם דבר. ועם זאת, האתגר להפתיע ולרענן את העזרים עבור השלוחים בארץ הקודש, מגביה מידי שנה את הרף, ודורש יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה – תרתי משמע.

לרגל חג הפורים השנה, הופק משלוח מנות אטרקטיבי ותקדימי – "נזכרים ונעשים", בסימן קריאתו של הבעל-שם-טוב ליצור עכשוויות לסיפור המגילה ולהשליך את מסריה ליום-יום. המשלוח מכיל עוגה משפחתית איכותית, מיני מתיקה ומגילת אסתר, עטוף ב'עיתון פרסי עתיק', שסוקר את סיפור הפורים כאירוע חדשותי המתרחש בהווה, ומשלב את מצוות החג וערכיו על גבי האריזה.

"בראייה שלנו", אומרים במרכז לעזרי שליחות, "משלוח המנות ששלוחים מעניקים למקורביהם אמור להכיל תוכן מוסף וערכי, וללמד את המקבל על מהות היום בצורה המקיפה ביותר שניתן, אך בדרך חווייתית, שגם יוצרת 'פעולה נמשכת' לעתיד".

משלוח זה יחולק על ידי שלוחי הרבי בכל רחבי הארץ, זאת לצד חלוקת משלוח ייחודי, עליו דיווחנו בימים האחרונים, שיחולק על ידי אלפי פעילי אנ"ש במסגרת 'אגף המבצעים' בצעירי חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.