מערכת COL | יום ג' אדר ה׳תשע״ח 18.02.2018

אולם מחודש בישיבת בני השלוחים בדנייפר שבאוקראינה

בשבוע האחרון חגגו בישיבת בני השלוחים ליובאוויטש בדנייפר שבאוקראינה את חנוכת חדר האוכל - ה'סטאלאווע' המחודש והמרווח. יהודי יקר בשם ר' דוד שיחי' אבלי' יזם ומימן את שיפוץ וחידוש חדר האוכל לרווחת התלמידים היקרים, בני השלוחים שיחיו, והתוצאה מרהיבת עין: האולם הגדול שופץ מהמסד ועד לטפחות בהתאם לצרכי ורוח תלמידי התמימים כשאת קירותיו מעטרים כעת ציוריו החסידיים האותנטיים של ר' זלמן קליימן ע"ה • לסיפור המלא
אולם מחודש בישיבת בני השלוחים בדנייפר שבאוקראינה
חנוכת האולם נערכה בהשתתפות המרא דאתרא והשליח הראשי הרב שמואל שיחי' קמינצקי והרב מאיר שיחי' סטמבלר יו"ר איגוד הקהילות באוקראינה, ראשי הישיבה הרב חיים אהרן שיחי' חזן והרב אליהו הלוי שיחי' חפר, חברי צוות הישיבה הרב מנחם מענדל שיחי' פלדמן והרב מנחם מענדל שיחי' מרינובסקי וכמובן, אחרונים חביבים, תלמידי הישיבה שיחיו.

בהתוועדות הפתיחה הפליא בדבריו הרב קמינצקי את האווירה החסידית והנעימה השוררת בישיבה והודה על כך לרבני הישיבה ולצוות התלמידים השלוחים המובחרים הפועלים בישיבה. ראש הישיבה הרב חזן ציטט את האמרה הידועה שבט"ו באלול נפתח המטבח של תומכי תמימים ואילו סדרי הישיבה החלו בח"י באלול... כשתוכנה של האמרה הוא הפלאת דרכי החסידות ואווירתה המיוחדת של תומכי תמימים, המורגשת היטב בישיבה לבני השלוחים, גם בחדר האכל בו נערכות התוועדויות חסידיות לרוב, כשגם סתם ארוחת צהריים של תלמידי ישיבה עשויה להפוך למעין התוועדות חסידית. הרב סטמבלר ציין לשבח את החלטת הנגיד ר' דוד אבלי' לתרום מכספו דווקא לישיבה לבני השלוחים מכיוון שההשקעה בישיבה בה לומדים תורה יומם ולילה הינה ההשקעה המוצלחת ביותר.

עם סיום ההתוועדות פרצו תלמיד הישיבה בריקודים נלהבים יחד עם הנגיד ר' דוד שיחי', כיאות לחודש אדר שאנו עומדים בפתיחתו ובו נצטווינו על 'מרבים בשמחה'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.