מערכת COL | יום א' אדר ה׳תשע״ח 16.02.2018

הרב זאיאנץ בטור מיוחד: הסודות שמאחורי הניסים בגבול סוריה

כידוע, אחד המבצעים היחודיים עליו עורר הרבי הוא מבצע הדפסת ספר התניא בכל מקום ומקום. בשנה האחרונה בכ"ד בטבת הודפסה המהדורה השבעת אלפים של ספר התניא ● מהדורה זו ולמעלה ממחצית מהספרים הודפסו בהשתדלותו של הרב לייבל זאיאנץ מברזיל, שזכה לקבל מענות ועידודים נפלאים מהרבי במהלך השנים ● כעת, הרב זאיאנץ בטור מיוחד ל-COL, על הנסים הנפלאים ועל ההתעוררות הנדרשת • הרב זאיאנץ בטור
הרב זאיאנץ בטור מיוחד: הסודות שמאחורי הניסים בגבול סוריה
הדפסת תניא. בעיגול: הרב זאיאנץ (עיבוד: COL)
הרב לייבל זאיאנץ, ברזיל

כולם יודעים, שבענין מבצע התניא התבטא הרבי בביטוי "בקשה נפשית", וחזר על ביטוי זה כמה פעמים. יתרה מזו, פעם התבטא הרבי כי הדפסת התניא תביא את הגאולה! מובן מאליו שכיהודים רצוננו ותפילתנו ואנו עושים כל השתדלות למהר ולזרז את ביאת המשיח, אך זו הוראתו הקדושה של הרבי לזירוז הגאולה!

אחת מהוראות הרבי, הייתה ללמוד פרק אחד במקום ההדפסה. יש לי "הרגש" בזה שכוונתו הקדושה של הרבי הייתה להפוך בכח התורה והתניא את רבותינו נשיאנו לבעלי בתים על המקום שכן התורה היא בעלת-הבית הרוחנית על העולם.

במשך השנים זכיתי להדפיס במקומות מיוחדים ברחבי הגלובוס כולו, מברזיל ועד אפריקה ארץ ישראל ואמריקה (ואף בשליחות מיוחדת לה זכיתי – בהדפסת ספרי התניא בברית המועצות), בעת ההדפסות זכינו לראות ניסים גלויים, לגבי שידוכים בריאות פרנסה וכיוצא בזה, כמובן שכל זה מעבר ליסוד הענין – קבלת עול לקיום הוראתו הק' של הרבי.

מזמן כיבוש הגולן, הדפסנו למעלה ממאה וחמישים מהדורות ברמת הגולן, וב"ה המצב שם לאורך השנים היה בשקט ובנחת ובאמונה שלימה שבע"ה הימצאות היהודים תימשך שם לאורך ימים ושנים טובות מתוך מנוחה ושקט.



לפני כמה שנים עורר אותי מחותני השליח הרה"ח מנשה שי' אלטהויז על-דבר הצורך בהדפסת התניא בגבול לבנון, ובפרט באיזור המכונה "עמק הבכא", שגובל מעט עם סוריה, במקום בו נהרגו חיילים רבים, ושם התנהל קרב הגבורה של גיבור ישראל אביגדור קהלני.

השליח הרב אלטהויז, לאחר שראה מצבות של חיילים שהשתתפו בקרב באיזור זה עורר שמן הראוי להדפיס שם תניא לעילוי נשמת החיילים, כך עשינו – כשאת שמות החיילים הנופלים מסר אביגדור קהלני. לאחר כריכת התניא, בהזכרה לחיילים שנפלו שם מסרנו עותקים למשפחות הנופלים שקיבלו זאת בהתרגשות רבה.



אין לי ספק וספק ספיקא שהניסים הגלויים להם זכינו בגבול זה היו בזכות היותם של רבותינו נשיאנו בעלי הבתים על מקום זה, בזכות הדפסת ספר התניא.

שלוחים, חסידים, התעוררו! זוהי בקשתו הנפשית של הרבי, ובע"ה נזכה לקיום הבטחתו שהדפסת התניא תביא את ביאת משיח צדקנו תיכף ומיד!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.