מערכת COL | יום א' אדר ה׳תשע״ח 16.02.2018

רשת חב"ד לנוער מתכוננת לשבתון הגדול בתולדותיה

השבתון השנתי של רשת חב"ד לנוער – CTeen שנערך זו השנה העשירית ברציפות, ייפתח בעוד כשבוע ימים בניו יורק, עם השתתפות שיא של למעלה מ-2500 בני נוער מכל רחבי העולם. בין המשתתפים בני נוער מכל רחבי ארה"ב וקנדה, ישראל, צרפת, אנגליה, אוקראינה, מדינות שונות מדרום אמריקה ועוד • לסיפור המלא
רשת חב
השבתון השנתי של רשת חב"ד לנוער – CTeen שנערך זו השנה העשירית ברציפות, ייפתח בעוד כשבוע ימים בניו יורק, עם השתתפות שיא של למעלה מ-2500 בני נוער מכל רחבי העולם. בין המשתתפים בני נוער מכל רחבי ארה"ב וקנדה, ישראל, צרפת, אנגליה, אוקראינה, מדינות שונות מדרום אמריקה ועוד.

כחלק מההכנות לקראת השבתון ההיסטורי ערכו חברי הוועד המארגן מספר פגישות עם משטרת ניו יורק וכוחות הביטחון השונים בכדי להבטיח את הביטחון של משתתפי השבתון. "בטיחות היה תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו", אומר הרב מענדל קוטלרסקי, המשמש כחבר בוועד המנהל של הארגון. "חשוב לנו לוודא שכל אחד מהנכוחים ירגיש בטוח בכל פינה בקראון הייטס ובכלל בכל רחבי ניו יורק במהלך ימי השבתון".

רגעי השיא של השבתון השנה יכללו את ההבדלה המסורתית בטיימס סקוור עם הראפר היהודי ניסים בלק, בנקט סיום מרשים במזח 12 בברוקלין, ואפשרות לכל משתתף להיות חלק בקמפיין ספר התורה שייסד הרבי, כאשר כל אחד יוכל לקבל אות בספר התורה הכללי.

"אנחנו מתרגשים מהעובדה שאנחנו הולכים לתת לבני הנוער חוויה ייחודית ומהנה בקנה מידה שלא היה מעולם", אומר הרב מענדל פרלשטיין, ממשרדי רשת חב"ד לנוער CTeen העולמי בניו יורק. "המשתתפים הולכים לחוות יהדות בצורה שאותה לא יוכלו לחוות בשום אירוע או מקום אחר".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.