מערכת COL | יום א' אדר ה׳תשע״ח 16.02.2018

חופשת הקיץ של התמימים בהרי טוקמן ארגנטינה • גלריה

למעלה מ-50 תמימים השתתפו במהלך חופשת הקיץ של שבועיים של חוויה, למידה ישיבתית, טיולים ופעילויות בהרי טוקומן בצפון ארגנטינה • תלמידים רבים התעלו בימים אלו בעבודת התפילה שלהם, וכולם השתתפו בשקידה והתמדה בסדרי הלימוד • גלריית תמונות
חופשת הקיץ של התמימים בהרי טוקמן ארגנטינה • גלריה

למעלה מ-50 תמימים השתתפו במהלך חופשת הקיץ של שבועיים של חוויה, למידה, טיולים ופעילויות בהרי טוקומן בצפון ארגנטינה.

התוכנית, שכללה תוכנית לימודים ישיבתית, ובשעות אחר הצהריים מגוון של פעילויות ספורט וטיולים, נתנה לבחורים הדרום-אמריקאים הזדמנות לערוך את החופשה שלהם בסביבה חסידית.
תלמידים רבים התעלו בימים אלו בעבודת התפילה שלהם, וכולם השתתפו בשקידה והתמדה בסדרי הלימוד.

צוות הישיבה-קיץ הכין קובץ מיוחד של סוגיות בתורתו של הרבי, שבהם העמיקו יחד עם הר''מים. הן בזאל והן תחת השמים שטופי שמש נצפו בכל שעות היממה תמימים מתוועדים איש עם רעהו ולומדים עם התלמידים השלוחים ברחבי המדשאות.

התוועדויות במהלך השבועות הללו היו בעלות השפעה ניכרת, כאשר תלמידיהם נטלו על עצמם החלטות מעשיות שונות כדי לשפר את האידישקייט והחסידישקייט.

הטיולים והפעילויות, שכללו טיפוסי הרים, משחקי פיינטבול, שחייה בבריכה ורכיבה על סוסים, שימשו לבניית קשרים עמוקים בין הבחורים, השלוחים וההנהלה.

התוכנית - שיתוף פעולה של הנהלת הישיבה והתלמידים השלוחים מישיבה קטנה וגדולה בבואנוס איירס - התקיימה תחת חסות חב"ד טוקומן, שטיפלה בכל הצרכים החומריים וארגנה מלון מדהים וארוחות טעימות. ביום האחרון, מושל טוקומן, מר חואן מנצור, שהוא תומך גדול של חב"ד ועזר במימוש את הישיבת-קיץ, הגיע לבקר את הבחורים.

הצלחת התוכנית לא הייתה מתאפשרת ללא תמיכתו של השליח הראשי הרב צבי גרינבלט, השלוחים של עיר טוקומן הרב דניאל לוי והמשפחה, מנהל הישיבה ר' לוי ליבעראוו, מנהל הישבה קטנה ר' מענדי נקי והמנהל הגשמי ר' שמואל לוי.

הערכה גדולה נתונה למנהלי הישיבת-קיץ: ר' מענדי לוי, ר' שלומי סטון והתמים השליח הלל רסקין, כמו"כ למשפיעים ומגידי השיעורים הרב שמואל שטראקס והרב אלי רייטשיק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.