מערכת COL | יום ל' שבט ה׳תשע״ח 15.02.2018

הנתונים נחשפים: מרכז התקשורת החב"די COL מוביל בפער ניכר

הנתונים נחשפים: נתוני 'SimilarWeb' המודדת ומנתחת נתוני גלישה מ-80 מיליון אתרים ו–3 מיליון אפליקציות בקרוב ל-200 מדינות, חושפים כי מרכז התקשורת החב"די - COL הוא האתר החב"די המוביל, עם ממוצע גלישה של כמעט מליון (!) עמודים נצפים באתר בחודש • גם ביחס לאתרים מובילים חרדיים שפונים לציבור הכללי, מקבל COL את המקום ה-4 והמכובד, למרות שפונה בעיקר לגולשים בציבור החב"די • לנתונים המלאים
הנתונים נחשפים: מרכז התקשורת החב
מרכז התקשורת החב"די - COL - האתר החב"די המוביל

בעוד אמינותם של נתוני החשיפה לרדיו והעיתונים במגזר החרדי מוטלת בספק, הרי שבכל מה שקשור לגלישה באינטרנט – הכול נמצא על השולחן: כמות הכניסות, זמן השהייה באתר וההעדפות המדויקות של הגולש.

בניגוד לעיתונים ולרדיו, שם קשה מאוד להגיע לנתוני אמת של אחוזי החשיפה, הרי שבאינטרנט הכל מדיד וברזולוציה גבוהה במיוחד. שלל כלים מקוונים שפותחו במהלך השנים מאפשרים לבעלי האתרים לקבל תמונת מצב בכל רגע נתון על כמות הגולשים באתר, זמן השהייה שלהם, הכתבות הנצפות, מקורות הגלישה, השוואות לחודשים קודמים ולאתרים מתחרים ועוד פילוחים רבים ומגוונים.

קיימות מספר חברות שבאמצעות פיתוחים אלו ואחרים מצליחים להעניק תמונת מצב כללית על מספר הגולשים המבקרים מידי חודש באתרי התוכן השונים. הוותיקה והאמינה שבחברות הללו היא SimilarWeb.

אתר 'פאשקעוויל', מפרסם כי סימילר ווב היא חברה שנוסדה על ידי יזמי הייטק ישראלים והיא שווה כיום מאות מיליוני דולרים. רק כדי לסבר את האוזן: החברה מודדת ומנתחת נתוני גלישה מ-80 מיליון אתרים ו–3 מיליון אפליקציות בקרוב ל-200 מדינות. האתר שמפעילה החברה נחשב לפופולארי במיוחד בקרב אנשי התעשייה, כשהוא, כאמור, מספק נתונים אשר נחשבים לאמינים יחסית, על היקפי ומגמות הגלישה.

כפי שניתן לראות בגרפים המצורפים, נתוני הסימילר ווב בחצי השנה האחרונה מסמנים תמונת מצב ברורה על יחסי הכוחות בשוק. מרכז התקשורת החב"די - COL הוא האתר החב"די המוביל, ובפער ניכר אחרי אתרים חב"דיים נוספים, עם ממוצע גלישה של 381 אלף כניסות בחודש, עם ממוצע של 2.56 דפי צפייה באתר, שהם למעשה 975,36 עמודים נצפים באתר בחודש (!)

COL מוביל גם בקרב האתרים החרדים הכלליים

גם ביחס לאתרים מובילים חרדיים שפונים לציבור הכללי, מקבל COL את המקום ה-4 והמכובד, למרות שפונה בעיקר לגולשים בציבור החב"די:

'כיכר השבת' ו'בחדרי חרדים' הם שני האתרים המובילים בציבור החרדי הכללי, עם ממוצע גלישה שבין 2 ל-2.5 מיליון כניסות לחודש.

אחריהם ברשימה ניצב אתר JDN, במקום השלישי עם 743,000 כניסות, ובמקום הרביעי כאמור, מרכז התקשורת החב"די COL עם 381,000 כניסות לחודש.

אחריו ברשימה, 'חרדים 10' עם 364,000 כניסות, והאתר ו'אקטואליק'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.