מערכת COL | יום כ"ח שבט ה׳תשע״ח 13.02.2018

חלופות חדשות לבניית מחלף חב"ד - נתב"ג

בהמשך להגשת ההתנגדות של המועצה האזורית עמק לוד וועד כפר חב"ד ולאחר פגישה שהתקיימה בנושא בין ראש המועצה דוד יפרח לשר התחבורה ישראל כץ, הציגו היום מתכנני 'פרוייקט נתב"ג מערב' בפני צוותי המועצה, ועד כפר חב"ד וועד צפריה, 3 חלופות להקמת המחלף, כאשר אחת מהן היא תת-קרקעית, המועדפת על תושבי כפר חב"ד ● חלופות חדשות למחלף חב"ד 
חלופות חדשות לבניית מחלף חב


בהמשך להגשת ההתנגדות של המועצה האזורית עמק לוד וועד כפר חב"ד ולאחר פגישה שהתקיימה בנושא בין ראש המועצה דוד יפרח לשר התחבורה ישראל כץ, הציגו היום מתכנני 'פרוייקט נתב"ג מערב' בפני צוותי המועצה, ועד כפר חב"ד וועד צפריה, 3 חלופות להקמת המחלף, כאשר אחת מהן היא תת-קרקעית.

מדובר בשינוי משמעותי ביחס לתכנית המקורית שהופקדה.

בישיבה שהתקיימה במשרדי נתיבי ישראל השתתפו מנכ"ל המועצה מר שאול צבעוני, סגן ראש המועצה ר' בנימין ליפשיץ, נציגי ועד כפר חב"ד חברי הועד ר' יהושע סגל ור' נחמן רייכמן, ונציגי מושב צפריה.

בהנחיית ראש המועצה, ינתחו צוותי המועצה המקצועיים האחראים על הפרויקט, יחד עם וועדיי הישובים, את מכלול הנתונים התכנוניים שהוצגו, וימליצו על האלטרנטיבה שתשרת את התושבים באופן המיטבי ביותר.

כאמור, וכמו שסיקרנו כאן בהרחבה את התנגדויות תושבי הכפר וועד כפר חב"ד, החלופה הכוללת מעבר תחתי לתושבי כפר חב"ד היא החלופה המתאימה ביותר, מתוך שאר האפשרויות שהוצעו עד היום.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.