מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תשע״ח 12.02.2018

בסיוע המשרד לשירותי דת: מקווה בשיטת חב"ד יפתח ברעננה

בשורה לחסידי חב"ד ברעננה; לראשונה בעיר מקווה בשיטת 'בור על גבי בור', ייחל לפעול בעיר. בכוונת המועצה הדתית לשנות את ייעודו של מקווה 'אלפסי' ולהפוך אותו למקווה טהרה • השיפוץ ושינוי הייעוד התאפשר הודות לתקציב מיוחד שיעמוד על כ- 450.000 ₪ אותו העניק המשרד לשירותי דת, בנוסף לתקציב בסך כמליון שקלים שבית חב"ד רעננה בראשות השליח הרב שדמי יקצה מצידו לטובת השיפוץ • מקווה ברעננה
בסיוע המשרד לשירותי דת: מקווה בשיטת חב
מימין: יו"ר המועצה הדתית ברעננה אריה פרידמן , שליח חב"ד הרב אליהו שדמי, ר' שמעון נוימן חבר ועד העמותה

בשורה לחסידי חב"ד ברעננה; לראשונה בעיר מקווה בשיטת 'בור על גבי בור', ייחל לפעול בעיר. בכוונת המועצה הדתית לשנות את ייעודו של מקווה 'אלפסי' ולהפוך אותו למקווה טהרה. השיפוץ ושינוי הייעוד התאפשר הודות לתקציב מיוחד שיעמוד על כ- 450.000 ₪ אותו העניק המשרד לשירותי דת.

יו"ר המועצה הדתית ברעננה מר אריה פרידמן הורה לפני כשנתיים על סגירת 'מקווה אלפסי'. וזאת בשל מקרי ונדליזם והזנחה. לאחר שהמשרד לשירותי דת אישר את תקציב השיפוץ שיעמוד על כ- 450.000 ₪. הורה יו"ר המועצה הדתית לשנות את יעוד המקווה.

במועצה הדתית מסבירים: "תושבי העיר הנוהגים עפ"י שיטת חב"ד נאלצו לנדוד מחוץ לעיר. ולא ניתן להם מענה בעיר. מלבד הנוהגים בשיטת חב"ד המקווה ייתן מענה לתושבי שכונת נווה זמר החדשה".

מר אריה פרידמן יו"ר המועצה הדתית ברעננה אמר:" הודות למענק המיוחד אותו העביר המשרד לשירותי דת ובסיוע קהילת חב"ד בעיר גיוס הסכום הנדרש לשיפוץ. בימים הקרובים עתיד להסתיים שלב התכנון ומיד לאחריו נצא לשלב הביצוע."

התקציב הושג תודות לבית חב"ד רעננה שהסכים להעמיד כמליון שקלים לטובת שיפוץ המקווה.

שליח חב"ד ברעננה הרב אליהו שדמי מסר הערב ל-COL: "מצוות טהרת המשפחה חשובה ביותר ובה תלויה השלמות הגשמית והרוחנית של המשפחה היהודית ועם ישראל. הנני שמח על הזכות שנתנה לבית חב"ד רעננה לשתף פעולה עם המועצה הדתית והעומד בראשה אריה פרידמן ולשפץ את המקווה ברחוב אלפסי. בכוונתנו לבצע את השיפוץ באופן מיטבי, ברמה גבוהה, כיאה ומתאים לאוכלוסיה בעיר."
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.