מערכת COL | יום כ"ו שבט ה׳תשע״ח 11.02.2018

התחרות הבינלאומית: הוכרזו שמות פאנל השופטים היוקרתי

שבעה ימים אחרונים לסיומה של תחרות החיבורים העולמית וההתרגשות בשיאה ● אל מערכת התחרות זורמים כל העת קבצים עם חיבורים מרשימים מכל קצווי תבל, ממגוון האוכלוסיה ● כעת, מפרסמים את פאנל השופטים היוקרתי שיכריע על החיבורים המנצחים ● הרב סימון ג'ייקובסון, יו"ר מרכז החיים המשמעותי העומד בראש התחרות אמר "זה מעורר השראה לראות כל כך הרבה חיבורים דוקא מהדור הצעיר ● "הצעירות והצעירים המבריקים האלה מייצגים את המנהיגים החלוציים והחדשנים של ליובאוויטש ושל העולם היהודי כולו. ככל שהם מתאמצים ליישם את החסידות לחיים, כך הם יעצימו אחרים. במובן הזה, כל המתחרים הם זוכים" ● לסיפור המלא
התחרות הבינלאומית: הוכרזו שמות פאנל השופטים היוקרתי
התחרות העולמית הפכה לתמריץ רב עוצמה ליהודים וחסידים מרחבי העולם המתרגמים את הלימוד העיוני לחיי המעשה, בחיי היום יום במציאות העכשווית. עם פתיחת המסלול המרענן של השנה, "מסלול התלמידים", החלו לזרום למערכת חיבורים ומאמרים מכותבים צעירים, המתרגמים את לימודם, למעשה.

בישיבות קטנות וגדולות, תיכונים, סמינרים וכוללים תפס המסלול תאוצה רבה. מחנכים ומורות רואים בכך מודל חינוכי חשוב המעניק הזדמנות חד-פעמית להנחלת רעיונות החסידות. במכון בנות חמש בברוקלין אף עשה את התחרות כדרישה עבור תלמידי הכיתה. גברת גורקין אמרה, "עשינו את זה דרישה בכיתה הבכירה שלנו, זו הזדמנות יוצאת דופן".

הרב סימון ג'ייקובסון, יו"ר מרכז החיים המשמעותי העומד בראש התחרות אמר "זה מעורר השראה לראות כל כך הרבה חיבורים דוקא מהדור הצעיר. הצעירות והצעירים המבריקים האלה מייצגים את המנהיגים החלוציים והחדשנים של ליובאוויטש ושל העולם היהודי כולו. ככל שהם מתאמצים ליישם את החסידות לחיים, כך הם יעצימו אחרים. במובן הזה, כל המתחרים הם זוכים ".

כמו בשלוש עונות התחרות האחרונות, פאנל השופטים בתחרות זו הוא משולחן המזרח הבכיר של חכמי התורה והחסידות. רבנים אלו המשמשים כשופטים יידרשו לבחון ב'שיטה עיוורת' ולבחור את החיבורים המנצחים. מלגה ע"ס,10,000 $ תוענק לזוכה במקום הראשון, 3,600 $ תוענק לזוכה במקום השני, 1,000 $ תוענק לזוכה במקום השלישי, ועוד $ 500 למאמר הטוב ביותר שהוגש במסגרת "מסלול התלמידים" בגילאי 14- 21.

ואלה שמות הדיינים השופטים בתחרות החיבורים העולמות ה'תשע"ח:

הרב ד"ר יעקב בראואר

הרב ד"ר יצחק צ'קיריס

הרב ד"ר שמעון קוון

הרב זלמן דובינסקי

הרב אושר פרקש

הרב יוסף יצחק ג'ייקובסון

הרב ד"ר שמואל קלצקין

הרב יוסף יצחק אופן

הרב דוד אולידורט

הרב ראובן וולף


תאריך האחרון להגשת החיבורים הינה עד יום שישי ראש חודש אדר תשס"ח, 16 בפברואר 2018, בשעה 23:59 שעון ניו יורק.

שמות הזוכים יוכרזו סביב י"א' ניסן התשע"ח, ה 27 במרץ 2018 למנינם.

לכל הפרטים ולמידע נוסף בקרו באתר:

תחרות החיבורים נערכת בחסות "קרן מרומים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.