מערכת COL | יום כ"ג שבט ה׳תשע״ח 08.02.2018

מתל-אביב לחברון: תלמידי 'חזון אליהו' ביקרו בעיר האבות

תלמידי יישיבת חב"ד ליובאוויטש 'חזון אליהו' בתל-אביב יצאו יחד עם הנהלת הישיבה ליום תפילה וביקור בעיר האבות חברון • ר' מרדכי הלינגר משלוחי הרבי בחברון ליווה את התלמידים לאורך כל הסיור בדברי הסבר והדרכה מרתקים ומפורטים • לכתבה המלאה
מתל-אביב לחברון: תלמידי 'חזון אליהו' ביקרו בעיר האבות
בעיצומו של 'זמן חורף' בו תלמידי ישיבת חב"ד ליובאוויטש 'חזון אליהו' עסוקים בלימוד נגלה וחסידות ביגיעה שקידה והתמדה - יצאו התמימים יחד עם הנהלת הישיבה ליום תפילה וביקור בעיר האבות חברון.

את פני התלמידים קיבל ר' מרדכי הלינגר משלוחי הרבי בחברון אשר ליווה את התלמידים לאורך כל הסיור בדברי הסבר והדרכה מרתקים ומפורטים.

בראשית הסיור שמעו התמימים סקירה על העיר חברון בתולדות העם היהודי, על ההיסטוריה של חב"ד בעיר בשנים עברו ועל הפעילות העניפה של השלוחים כיום ברחבי העיר.

בהתרגשות ובחרדת קודש נכנסו לבניין המערה, לאחר תפילת מנחה ואמירת פרקי תהילים בציוני האבות הק' נהנו הבחורים לשמוע את סיפורו המרתק של בניין המערה לאורך השנים ועד ימינו אנו

לאחר מכן המשיכו לסיור מרתק ומעניין ברחבי הישוב היהודי בחברון, בבית הכנסת של האדמו"ר האמצעי ובבית הכנסת "אברהם אבינו" שבשכונת אברהם אבינו שם סקר הלינגר את התחדשות היישוב היהודי בעיר בעשורים האחרונים.

בעת הסיור שערכו התלמידים בשכונת תל רומיידה הבחין בהם ר' ברוך מרזל מוותיקי היישוב היהודי בעיר והזמין אותם להיכנס לביתו שם סיפר על החיים השוטפים בעיר בלב האוכלוסיה הערבית, לאחר מכן עלו לקברה של הרבנית מנוחה רחל ע"ה שם קראו פרקי תהילים.

עם סיום הסיור בחברון נסעו התלמידים לבית לחם לקברה של רחל אמנו שם התפללו ערבית וקראו פרקי תהילים והתפללו לקיום היעוד ושבו בנים לגבולם בגאולה הקרובה, על ידי משיח צדקנו.

בשעת ערב שבו תלמידי הישיבה לתל אביב עמוסי רגשות וחוויות, לרבים מהם היתה זו הפעם הראשונה בה זכו להתפלל במקומות הקדושים בעיר חברון ובבית לחם ובוודאי לא האחרונה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.