מערכת COL | יום כ"ב שבט ה׳תשע״ח 07.02.2018

"הכרת הטוב" בכנס הנשים באשקלון לזכרה של הרבנית

"הכרת הטוב בכל שלב בחיינו", היה הנושא המרכזי בכנס הנשים השנתי שאורגן ע"י נשות חב"ד אשקלון והמחלקה לתרבות יהודית, בהשתתפות כ-800 נשים • הכנס השנתי מתקיים בכל שנה מאז הסתלקות הרבנית, והוכתר בעיר אשקלון ככנס הנשים הגדול והפופולרי ביותר, שנשים רבות מכל גווני האוכלוסייה מצפות לו ומבטיחות את השתתפותן ברכישת כרטיסים מוקדמת • כל הפרטים
הכרת הטוב בכל שלב בחיינו, היה הנושא המרכזי בכנס הנשים השנתי- שאורגן ע"י נשות חב"ד אשקלון והמחלקה לתרבות יהודית, בראשות מר שרון אלמליח, הכנס התקיים בהיכל התרבות באשקלון בהשתתפות כ800- נשים.

הכנס השנתי מתקיים בכל שנה מאז הסתלקות הרבנית, והוכתר בעיר אשקלון ככנס הנשים הגדול והפופולרי ביותר, שנשים רבות מכל גווני האוכלוסייה מצפות לו ומבטיחות את השתתפותן ברכישת כרטיסים מוקדמת.

כבר בשלב מוקדם נמכרו כל כרטיסי הכניסה לאולם ובערב האירוע נשארו מקומות ביציע בלבד. בכניסה להיכל התרבות קיבלה נשות חב"ד את האורחות במאור פנים, בשקית שי ופרח אישי.

התוכנית הייתה מושקעת, מקצועית ומגוונת. המשתתפות חוו את ערך הכרת הטוב באמצעות קטעי מחול ודרמה בביצוע מקורי של תלמידות תיכון "אור חיה", ובשילוב מסך ובמה- בו סיפרה אישה אשקלונית סיפור אישי מרגש על ציפייה ארוכה לפרי בטן וביקורים מאכזבים אצל מיטב הרופאים בארץ ובעולם. הנס אירע בנסיעה לניו יורק בו עברה אצל הרבי בחלוקת הדולרים, וכעבור שנה זכתה לבן, ובהמשך לעוד שלשה ילדים. לדבריה, כהכרת הטוב לרבי, אזרה אומץ לשתף את הקהל בנס הפרטי.

נציגות נשי חב"ד גם הן הכירו טובה, והפתיעו בהקרנת קטע ווידיאו בו עוברת האורחת האשקלונית בחלוקת דולרים ומקבלת את ברכת הרבי.

השליח הראשי ורב הקהילה הרב מנחם ליברמן בירך את הנשים וסיפר על דמותה של הרבנית חיה מושקא ע"ה שבאה לידי ביטוי בצניעותה, חכמתה ועמידתה לימין בעלה- הרבי מליובאוויטש.

המשנה לראש העיר מר שי עמירה בירך את המשתתפות בכנס המסורתי המתקיים כבר 30 שנה מאז פטירתה של הרבנית.

המרצה הפופולרי הרב יחיאל קוצר הסביר באריכות ובטוב טעם את חשיבות הכרת הטוב כמקור לשפע ברכה והצלחה לכל לבני המשפחה.

מופע מוזיקלי מעצים, של אמונה ובחירה בחיים של הזוג אליעזר ושרה רוזנפלד -שפגשו את השכול יותר מפעם אחת, ריגש עד דמעות את המשתתפות. במעבר חד, עלתה לבמה הסטנדאפיסטית מיכל לויטין שהצחיקה את קהל המשתתפות במספר סצנות מהחיים סביב הנושא של הכרת הטוב.

הכנס השנתי נערך בחסות ראש העיר בפועל מר תומר גלאם והופק ע"י המחלקה לתרבות יהודית וארגון נשות חב"ד אשקלון בראשות הרבנית יהודית ליברמן והרבנית חני גורליק. עיריית אשקלון דאגה לפרסום מקדים של הכנס ברחבי העיר אשקלון
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.