מערכת COL | יום כ' שבט ה׳תשע״ח 05.02.2018

כנס התעוררות באנטוורפן במלאות ה'שבעה' לגב' וייס ע"ה

במלאות ה'שבעה' לפטירתה של האישה מרת נחמה־דינה וייס ע"ה, התקיים אמש בישיבת 'תומכי תמימים' שבאנטוורפן כנס התעוררות לעילוי נשמתה, בהשתתפות בעלה, בניה וחתניה ובנוכחות צוות הישיבה בראשות הרב מנחם־מענדל טברדוביץ' ● לסיפור המלא
כנס התעוררות באנטוורפן במלאות ה'שבעה' לגב' וייס ע
במלאות ה'שבעה' לפטירתה של האישה מרת נחמה־דינה וייס ע"ה, התקיים בישיבת 'תומכי תמימים' שבאנטוורפן כנס התעוררות לעילוי נשמתה, בהשתתפות בעלה, בניה וחתני,ה ובנוכחות צוות הישיבה.

פתח את העצרת גיסה של המנוחה, השליח הרב בערל לברטוב שי', דיבר אודות מנהגי הרבי בתפילות, כיצד נהג לאסוף את הטלית לקריאת שמע וכן מתי נהג לנשק התפילין וכו.

אחיה, השליח הרב דוד גולדברג שי' מברזיל, דיבר על ההפלאה שהרבי הוא עצם ויש בו את כל המעלות והרבי דרש לעשות ולא להיות מרוצה מעצמו.

לאחר מכן נשא דברים גיסה, השליח משיקגו הרב יוסי מוסקוביץ, שדיבר על השליחות שלו וכיצד למד מהרבי לא לחזור תמיד להמשיך ולפעול בנחישות ושרק כך מצליחים.

בעלה של הנפטרת הרב יוסי וויס, דיבר בכאב אודות מעלותיה של הנפטרת כיצד היתה בטלה לגמרי לרבי ולא הרגישה מעצמה כלום ולכן זכתה שהיה לה הצלחה מיוחדת עם אנשים בקירוב והשפעה. כמו כן סיפר שבכל שבת הייתה מארחת מכל הלב כל מי שרק רצה. את דבריו סיים שרק כאשר בטלים לרבי רואים את הכוחות של הרבי וכיצד הרבי פועל לגמרי למעלה מדרך הטבע.

אחרון הדוברים היה ראש הישיבה הרב מנחם־מענדל טברדוביץ', שבתיאור חי בבחינת "והחי יתן אל ליבו" סיפר לנוכחים כיצד הייתה המנוחה מארחת את תלמידי הישיבה ללא הגבלה, ותמיד היה ביתה פתוח לאורחים. כמו כן סיפר אודות התמסרותה לאירועים של הישיבה, לארגן את האירוע על הצד הטוב ביותר, ושהייתה מסורה מאוד לטובת בנה הת' מענדל שלומד בישיבה, שיצליח בלימודים וכו'.

הערב נחתם עם החלטה טובה של כל תלמידי הישיבה לעילוי נשמתה, ללמוד בכל שבת אחה"צ פארבריינגען של הרבי מאותה קביעות ובכך למלא את החלל הגדול שנותר לאחרי פטירתה
ויהי רצון שבקרוב יהיה הקיצו ורננו שוכני עפר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.