מערכת COL | יום כ' שבט ה׳תשע״ח 05.02.2018

הנרצח בפיגוע באריאל: איתמר בן גל הי"ד, מהר ברכה

מחבל שהגיע בסמוך ליישוב אריאל, רצח את איתמר בן גל הי"ד, אב ל-4 ומחנך מהיישוב הר ברכה • הלוויתו תתקיים מחר בבוקר בהר ברכה • דיווח מלא
הנרצח בפיגוע באריאל: איתמר בן גל הי
איתמר בן גל הי"ד


פיגוע הדקירה בשומרון: איתמר בן גל, מחנך בן 29 מהיישוב הר ברכה, הוא היהודי שנרצח אחר הצהריים (שני) בפיגוע בכניסה לישוב אריאל. איתמר, ששימש כמחנך במקצועו בישיבה בישובו ובישיבת בני עקיבא גבעת שמואל, הותיר אחריו אישה, מרים, וארבעה ילדים, בני שנה עד שבע. הלוויתו תתקיים מחר בשעה 10 בבוקר בהר ברכה.

נמשך המצוד אחר המחבל, שככל הנראה ברח לכפר הסמוך.

מחקירה ראשונית של כוחות הביטחון עולה כי המחבל הגיע לטראמפיאדה, ודקר את איתמר שהיה במקום, והחל לנוע לכיוון הכיכר הסמוכה. כשהוא פצוע הוא הצליח להגיע לאוטובוס שעמד שם, ולצעוק, "פיגוע, דקרו אותי". חייל צה"ל שהיה שם, ככל הנראה לא חמוש, רדף אחריו ופגע בו ברכבו פעמיים. כעת נבדקים כמה כיווני חקירה, ובין השאר נבדק אם המחבל הגיע לזירה במונית.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן: "יום קשה מאוד לשומרון", אמר, "זהו פיגוע שני תוך חודש. נצטרך להרים את הראש. המקום הזה היה המקום שבו אנחנו מזהירים שוב ושוב על הירידה של מאות שב"חים ללא כל פיקוח. אנו מחזקים את חיילי צה"ל ומערכת הביטחון. ההתיישבות בשומרון חזקה, כולנו כאן ורוחנו איתנה".

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, הגיב: "קיבלתי בצער גדול את הידיעה על פיגוע הדקירה הנפשע שארע היום באריאל, וכולנו שולחים חיבוק של נחמה וכוחות למשפחתו של הנרצח. אני גאה בקצין צה״ל שרדף אחר המחבל ופגע בו ברכבו, וסמוך ובטוח שכוחות הבטחון ימצאו אותו ואת המסייעים לו בקרוב ויביאו אותם לדין".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "אנחנו שולחים תנחומים למשפחה. כוחות צה"ל נמצאים במרדף, ואנחנו נמצה איתם את הדין".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.