מערכת COL | יום כ' שבט ה׳תשע״ח 05.02.2018

הזוכה בדולר הנדיר של ה'רשת': "הרגשתי שהרבי בוחר בי"

"התרגשתי מאוד, וחשתי שהרבי פשוט נותן לי את הדולר ממש עכשיו" – כך אומר ר' איציק שמואלי, חבר קהילת חב"ד ברחובות, הזוכה בהגרלת 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' על הדולר המיוחד של הרבי שניתן עבור המסייעים לענייני ה'רשת' ● ר' איציק, שנחשף בשנה האחרונה לפעילות האדירה של ה'רשת' במסגרת תפקידו בוועד תלמוד תורה חב"ד בעירו, משתף בתחושותיו ● לסיפור המלא
הזוכה בדולר הנדיר של ה'רשת':
ר' איציק שמואלי, חבר קהילת חב"ד בעיר רחובות, הוא הזוכה בהגרלת 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' על הדולר המיוחד של הרבי נשיא דורנו, שניתן לפני עשרות שנים עבור המסייעים לענייני ה'רשת'. ההגרלה נערכה בין המשתתפים ב'מסלול זהב'.

באמצע שנות המ"מים, זומן הרב משה סלונים ע"ה, מנכ"ל 'הרשת' המסור שנפטר בדמי ימיו, למזכירות הרבי, שם קיבל בהוראת הרבי חבילה מצומצמת של דולרים, עבור המסייעים לענייני ה'רשת'.

מחווה נדירה זו של הרבי, באה בכדי לסייע לרב סלונים לקדם את ענייני ה'רשת' ולעודד את המסייעים.

עם קבלתם של הדולרים, הרב סלונים ע"ה דאג לעטוף אותם בעטיפת וואקום איכותית ועליהם הוטבעו באותיות זהב המילים הבאות: מכ"ק אדמו"ר שליט"א למתעסקים והמסייעים לרשת אהלי יוסף יצחק שבארה"ק ת"ו.

בשנה האחרונה מצאה רעייתו של הרב סלונים, תבדלט"א הגברת פנינה סלונים, מספר דולרים בודדים שנותרו מאותה חבילה חתומה ואשר עד היום לא הועברו לידיים נוספות, מאז יצאו לייעדם מידיו הקדושות של הרבי.

"כשמצאתי את הדולרים, החלטתי להעביר אותם ליעד המקורי שלהם, הנהלת ה'רשת'", סיפרה הגב' סלונים.

"הרבי בחר בי"

ר' איציק התחבר בשנה האחרונה לקבוצת הידידים של ה'רשת'. "במסגרת תפקידי בוועד ההורים של תלמוד תורה חב"ד ברחובות", הוא מספר, "זכיתי להכיר את פעילות ה'רשת' בניצוחו של המנהל המסור הרב אליהו קריצ'בסקי.

"במהלך העבודה בוועד, נחשפתי שיש לחב"ד נכס יקר מאוד ששמו ה'רשת'. מאותו רגע, החלטתי לעשות ככל שביכולתי לסייע לענייני ה'רשת', בזמני ובממוני. ביום ההתרמה של ה'רשת', תרמתי בעצמי כמובן ועשיתי מה שיכולתי כדי שאנשים נוספים יתרמו.

"הגיע הזמן שכמה שיותר אנ"שים יתגייסו לסייע ל'רשת' ואני מאמין באופן אישי בהצלחה של הרב קריצ'בסקי בהובלת הפעילות בפן הארצי, הן בראיה, הן במרחב, בכל תחום. הפעילות פשוט מדהימה".

התרגשות רבה הציפה אותו כששמע על הזכייה בדולר של הרבי. "התרגשתי מאוד", הוא משחזר, "חשתי שהרבי פשוט נותן לי את הדולר ממש עכשיו, למרות שחלפו כמה עשורים מאז ניתן בפועל", הוא מספר, "העובדה שהרבי נתן את הדולר למסייעים ל'רשת', נתנה לי הרגשה פנימית שהרבי בחר בי, כמי שחש באופן אישי אחריות לעניין של סיוע ל'רשת'".

יצוין כי הזוכה המאושר בכרטיסי הטיסה לרבי, במסגרת הגרלת ה'רשת', הינו הרב ישראל הרשקוביץ מאופקים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.