מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשע״ח 04.02.2018

אורח בתלמוד תורה חב"ד גילה בירושלים: הרב יעקב הלפרין

השבוע, הגיע לביקור בתלמוד תורה חב'"ד גילה בירושלים יו"ר סיעת 'יהדות התורה' מחזיק תיק רווחה ונציג חב"ד בעיריה הרב יעקב הלפרין מלווה בראש לשכתו הרב יוסי לוקצקי ● לסיפור המלא
אורח בתלמוד תורה חב
השבוע, הגיע לביקור בתלמוד תורה חב'"ד גילה בירושלים יו"ר סיעת 'יהדות התורה' מחזיק תיק רווחה ונציג חב"ד בעיריה הרב יעקב הלפרין מלווה בראש לשכתו הרב יוסי לוקצקי.

הרב הלפרין הידוע בדאגתו, בתמיכתו הרבה וסיועו הרב לת"ת הגיע לעמוד מקרוב על התפתחות ושיקום המוסד מזה כשנה וחצי, כמו כן על הצרכים העתידיים להמשך קידומו כמצוות הרבי. האורחים שמעו סקירה מפורטת מפי הרב בועז אהרון מנהל התלמוד תורה על העבודה המקצועית בתחום הפדגוגי, על רמת ואיכות צוות המחנכים והמורים ועל רוח השליחות של כל צוות הרווחת בת"ת.

הרב הלפרין לא הסתיר את התפעלותו מהשיפור שחל במוסד ומקצב התמורות שחלו בכל התחומים והמישורים. הרב הלפרין וראש לשכתו הרב יוסף לוקצקי (בעבר עובד במוסד) סיירו במבנה הת"ת והביעו את התפעלותם מהמראה המחודש ומאיר עיניים, מהסדר והניקיון הרוחש במסדרונות הת"ת ובכיתות והדאגה לרווחת התלמידים.

המנהל הציג בפני הרב הלפרין את החדר המיוחד שנמצא בסיום הקמתו, יוזמה חינוכית בשם "חדר דיאלוג" להעצמת ושיפור האקלים חברתי ערכי בת"ת. חדר המאובזר בציוד ומראה חדשני למרחב למידה. "לחדר זה נכנסת כל כיתה לשעת חברה עם מחנך הכיתה להפעלה, למידה ותרגול בנושא דיאלוג- שיח מכובד ודרך ארץ בין תלמידים, בין תלמידים וצוות המורים, ניהול קונפליקטים ועוד" הסביר המנהל.

מנהל הת"ת הודה עמוקות לרב הלפרין בשמו ובשם כל צוות הת"ת על כל התמיכה, הסיוע והנחישות להצלחת התלמוד תורה ומברך על המשך שיתוף פעולה עתידי למען ילדי ישראל בכלל ואנ"ש בפרט.

הרב הלפרין ביטא בדבריו את הפעילות המבורכת של התלמוד תורה: "כמוסד המחנך ומתמסר יום יום לחנך את ילדי ישראל זוכים אתם לעשות את מלאכתכם נאמנה בצורה המושלמת. עם כל הקושי בתקציבים שעדיין חסרים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.