מערכת COL | יום י"ז שבט ה׳תשע״ח 02.02.2018

הועד הרוחני קורא: התוועדויות בבתים לכבוד כ"ב שבט

"ויהי בשלושים שנה": בקשר עם כ"ב שבט, יום ההילולא השלושים של הרבנית הצדקנית מרת חי' מושקא ע"ה - יוצא ה'ועד הרוחני' של כפר חב"ד ביוזמה ייחודית לציון יום ההילולא השלושים • בפנים להורדה: קובץ ייחודי הכולל את משניות אותיות שמה של הרבנית, קטעים משיחות קודש אודות הרבנית וכן סיפורים אחדים עבור ההתוועדויות המשפחתיות • לכל הפרטים והורדת הקובץ
הועד הרוחני קורא: התוועדויות בבתים לכבוד כ

יום ההילולא השלושים של הרבנית הצדקנית מרת חי' מושקא ע"ה ז"ל, "ויהי בשלושים שנה" – כ"ב שבט תשמ"ח–תשע"ח, קרב ובא, ובכל ריכוזי חב"ד ברחבי העולם נערכים לקראת יום גדול זה.

בכפר חב"ד, בירת חסידי חב"ד בארץ הקודש, מתפרסמת היום יוזמה ייחודית מטעם הוועד הרוחני: לציין את יום ההילולא השלושים, בהתוועדויות חסידיות בכל בתי התושבים בכפר, יחד עם כל בני המשפחה.

בקריאה המיוחדת אל תושבי הכפר פונים חברי הוועד הרוחני לנצל את ארוחת הערב המשפחתית ביום שלישי בלילה, אור ליום ההילולא, להתוועדות משפחתית, בה יאמרו בני המשפחה את המשניות באותיות שמה של הרבנית, ילמדו שיחה מהרבי אודות הרבנית, יספרו אודות הרבנית ופועלה, וכן להדליק נר נשמה לעילוי נשמתה.

בפנייה האמורה כותבים חברי הוועד הרוחני:

עומדים אנו בימים הסמוכים וימי ההכנה לכ"ב בשבט, יום ההילולא השלושים של הרבנית הצדקנית מרת חי' מושקא ע"ה ז"ל, רעייתו של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, ה'תשמ"ח – ה'תשע"ח.

אלו הם הימים בהם כלל ציבור החסידים נדרש, כדברי הרבי ביום ההילולא הראשון של הרבנית, (משיחת ש"פ יתרו, כ"ב שבט תשמ"ט), "שאצל כל אחד ואחד יהיה "והחי יתן אל לבו", להראות ש"זרעה בחיים", שאז "היא בחיים", על ידי הלימוד מהנהגותיה ולהתנהג ברוחה מתוך מסירות נפש". על אחת כמה וכמה כאשר מציינים בימים אלו שלושים שנה להסתלקותה, שנדרשת שימת לב והתעוררות מיוחדת ב"והחי יתן אל לבו".

כדי להביא הוראות אלו של הרבי לפועל, ללמוד מהנהגותיה של הרבנית הצדקנית ולהתנהג ברוחה, הננו לקרוא ולהציע, אשר בליל יום ההילולא כ"ב בשבט, יום שלישי הקרוב, כל משפחות אנ"ש כפר חב"ד יציינו את יום ההילולא של הרבנית בביתם, כאשר ארוחת הערב תהיה במתכונת של התוועדות חסידית משפחתית של כל בני הבית, ההורים עם הילדים, ולספר לבני הבית אודות אישיותה המיוחדת של הרבנית הצדקנית ע"ה.

התוועדות משפחתית זו כדאי שתכלול: אמירת משניות אותיות שמה של הרבנית; לימוד שיחה מהרבי אודות הרבנית; סיפור אודות הרבנית ופועלה ; יש נוהגין גם להדליק נר נשמה לעילוי נשמתה.

כדי לסייע בכך, יצא לאור על ידי הועד הרוחני פרסום מיוחד לתושבי הכפר, הכולל את משניות אותיות שמה של הרבנית, קטעים משיחות קודש מדברי הרבי אודות הרבנית, וכן סיפורים אחדים אודות הרבנית הצדקנית ע"ה ז"ל, עבור התוועדויות משפחתיות אלו.

את פנייתם חותמים חברי הועד הרוחני, "ויהי רצון, אשר כדברי הרבי בהתוועדות האמורה, "על ידי זה "שהיא בחיים" פועלים שהיא תבקש ותתפלל בעולם האמת - לכל המצטרך, בגשמיות וברוחניות, ואריכות ימים ושנים טובות, מתוך בריאות הנכונה, בבני חיי ומזוני רויחי ובכולם רויחי", לכל אחד ואחד מתושבי כפר חב"ד, אנשים נשים וטף".

להורדת הפרסום המיוחד לחץ כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.