מערכת COL | יום ט"ו שבט ה׳תשע״ח 31.01.2018

שמחה בחיפה > משרד החינוך בישר למוסדות חב"ד: יש הקצאה

במשך שנים רבות מוסדות חינוך חב"ד חיפה והקריות הצמיחה תלמידים בוגרי המוסד הפזורים ברחבי הארץ • עם ההצלחה והגדילה במספר התלמידים, נהיה מצב של מחסור בשטח ומבנים • כעת מספר ל-COL יו"ר המוסדות, השליח הרב לייבל שילדקרויט: "פנינו מספר פעמים למשרד החינוך על מנת לקבל הקצאה למבנה נוסף וב"ה התבשרנו לאחרונה בטוב" • לכתבה המלאה
שמחה בחיפה > משרד החינוך בישר למוסדות חב
השליח לחיפה על רקע המוסדות
שמחה בחיפה: שמם הטוב יצא למרחוק, ובוגריו הפזורים ברחבי הארץ הפיצו זה מכבר את השמועה על טיבם והצלחתם של מוסדות חינוך חב"ד חיפה והקריות.

אך לצד צמיחה ההצלחה ומספר התלמידים צמחה לה גם צפיפות מעיקה במבני המוסדות שהלכה וגברה עם העליה במספר התלמידים כ"י. "כשהגיעו מים עד נפש", משתף אותנו יו"ר המוסדות, הרב לייבל שילדקרויט, "פנינו מספר פעמים למשרד החינוך על מנת לקבל הקצאה למבנה נוסף, וב"ה התבשרנו לאחרונה על אישור להקצאת בנין גדול ומכובד למוסדות חב"ד.

הרב שילדקרויט אף מוסיף כי "המבנה עונה בדיוק על צרכינו ומאפשר לנו להמשיך ולקבל בשמחה את המתדפקים הרבים על דלתות חינוך חב"ד. אי אפשר לתאר את ההתרגשות והשמחה הגדולה בבשורה זו, ובאישור ההקצאה לטובת מוסדותינו.

"מרגע שקיבלנו את הבשורה, קיבלתי עשרות רבות של טלפונים מבוגרי ובוגרות מוסדותינו מכל רחבי הארץ, שמעורים עד היום בנעשה במוסדות החינוך, ושומרים פינה חמה למקום בו למדו וחונכו בצעירותם", מסכם הרב שילדקרויט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.