מערכת COL | יום י"ג שבט ה׳תשע״ח 29.01.2018

חיות ועוצמה במבצע 'ופרצת' בבית-שמש

לקראת יו"ד שבט השתתפו תלמידי תלמוד תורה חב"ד בבית שמש במבצע הכנה סוחף ועוצמתי, במהלכו שיננו אלפי שורות במאמר 'באתי לגני', נחשפו למושגי היסוד הקשורים ל'ופרצת', ועסקו בהכנת מוצגים מרהיבים על מבצעי הקודש של הרבי • טעימה קטנה ממבצע גדול • לכתבה המלאה
חיות ועוצמה במבצע 'ופרצת' בבית-שמש
כבר מראש חודש שבט הורגשה באוויר הת"ת השמחה וההתרגשות לקראת היום הגדול והקדוש י' שבט. כל התלמידים בלי יוצא מן הכלל, השתתפו במבצע 'ופרצת', גם ההורים והמשפחות התגייסו למשימה ואפילו קירות הת"ת זעקו 'ופרצת'!

המבצע החל בשינון שורות ממאמר 'באתי לגני' תש"י, כאשר תלמידי כיתה ח' מה'ישיבה לצעירים' הקימו דוכן מיוחד ובחנו את התלמידים בזמני ההפסקות. מה נהדר היה לראות עשרות רבות של תלמידים מכלל הכיתות, העומדים בשורה לפני דוכן הבחינות ומנצלים כל דקה אפשרית לשינון נוסף. התלמידים שנבחנו קיבלו על כך 'אייקונים' והם מיהרו להדביקם ב'טנק המבצעים' הכיתתי.

הנושא המרכזי בהכנה ליו"ד שבט היה 'ופרצת'. כל כיתה קיבלה מבצע אחד או שניים מתוך12 המבצעים של הרבי והתלמידים הכינו על המבצע חומר לימודי מתאים ומוצגים המבטאים את העניין של 'ופרצת'. המוצגים פיארו את מסדרון הת"ת וגרמו לקידוש ה' גדול בעיני האורחים ונציגי משרד החינוך שצפו בהתפעלות רבה ובהתלהבות בתלמידים ועיסוקם ב'מבצעים' השונים.

ביום שישי י' בשבט השתתפו התלמידים בכינוס הווירטואלי הגדול של כל תלמידי 'רשת אוהלי יוסף יצחק', אמרו יחד את 12 הפסוקים". בכינוס הגדול הוצגו המוצגים ונבחרו המוצגים הזוכים בפרסים גדולים.

את המבצע הגדול ארגנו הרבנים חברי הצוות החברתי החסידי: הרב מענדי דורון והרב בערוש בליניצקי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.