מערכת COL | יום י"ב שבט ה׳תשע״ח 28.01.2018

לצד הראשל"צ: הרב שמעון אליטוב מסר שיעור תורה לספרדים

אמש (מוצ"ש) הרב שמעון אליטוב, חבר מועצת הרבנות הראשית ומראשי רבני חב"ד בירושלים, נשא את שיעור הרב המקדים, לפני הראשון לציון, הרב הראשי לישראל - הרב יצחק יוסף בבית הכנסת היזדים בירושלים • "אין שום דרך אחרת להתקרב להקב"ה, חוץ מלימוד התורה", אמר הרב אליטוב • לכתבה המלאה
לצד הראשל
הרב שמעון אליטוב, חבר מועצת הרבנות הראשית ומראשי רבני חב"ד בירושלים, נשא הערב את שיעור הרב המקדים בבית הכנסת היזדים בירושלים.

במשך ארבעים דקות, הפליג הרב אליטוב במעלתם של בעלי ההילולא הרבי הריי"צ והרש"ש, ואף קרא לציבור לקבוע עיתים לתורה בלימוד מוסר, קבלה וחסידות שהם התרופה היום לכל פגעי הזמן. "אין שום דרך אחרת להתקרב להקב"ה, חוץ מלימוד התורה", אמר הרב אליטוב.

הרב אליטוב ייחד דברים למעלה האמונה והבטחון המוחלט בישועת השם כשם שבני ישראל שרו את השירה עוד לפני שהים נקרע לשניים: "הדרך המוכחת ליציאה מהמיצר, היא האמונה המוחלטת בישועת ה'. אמונה בלי חכמות וללא פלפולים. אלא אמונה תמה וטהורה של אבותינו ואמותינו שהשליכו את יהבם על השם, לא דאגו מפרנסת בני ביתם וחיו בתודעה מתמדת כי ה' נמצא איתם בטוב וברע. אסור שהאמונה הזאת תישאר רק נחלת הדורות הקודמים. חייבים להנחיל אותה לצעירים. לדורות הבאים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.