מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תשע״ח 25.01.2018

הספר שחולק בחתונת בני השלוחים והפתיע את המשתתפים

הפתעה אמש בחתונת בני השלוחים בז'יטומיר: לראשונה, כרך ראשון של ליקוטי שיחות בתרגום מקביל לרוסית וללה"ק יוצא לאור, על ידי רשת 'כולל תורה' ● "מדובר בעידן חדש של הנגשת שיחות הרבי ליהודים הדוברים את השפה הרוסית, שגם הם יוכלו ללמוד את השיחות הרבי בדיוק כמו כל חסיד מן השורה", אמר אמש בהתרגשות אחד השלוחים שקיבל את הספר לידיו  לסיפור המלא
הספר שחולק בחתונת בני השלוחים והפתיע את המשתתפים
לקראת יום הבהיר י' שבט, חיי"ם שנה לנשיאות כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, מוציאים לאור רשת 'כולל תורה' במדינות חבר העמים ואירופה - בראשות הרב בנציון ליפסקר והרב משה וובר - לראשונה כרך ראשון מהודר, תורה נאה בכלי נאה, 350 עמודים מלאים במבחר שיחות של הרבי מתוך סדרת ה'ליקוטי שיחות'.

השיחות נבחרו בקפידה ע"י חבר וועד צוות ההיגוי של כולל תורה - הרב שניאור זלמן קוט, מהשלוחים לריגא, והוכנו שתי שיחות לכל פרשה בספר בראשית, עוצבו ביד אומן ע"י הוצאת הספרים 'חזק' בראשות הרב אליהו וילהלם, והובאו לדפוס ברמתם הגבוהה בזכות השליח ורבה הראשי של העיר חרקוב הרב משה מוסקוביטש.

העורך הראשי של רשת כולל תורה, הרב עקיבא נימוי שידיו רב לו בתחום זה, בחר את טובי המתרגמים בתחום זה, ר' גרשון פלאיי ר' חיים פילצ'ר ור' אברהם גלובוטשוב, כדי להביא את תורתו הקדושה של הרבי בבהירות והבנה - ויחדיו בכוחות משותפים הביאו את התוצאה המדהימה ובשורה מרנינה לשלוחים ואנ"ש הפועלים עם מקורבים דוברי רוסית.

מעלה יתירה בספר מהודר זה, השיחות מובאות לראשונה בצורת הדף ומקבילות להפליא בתרגום, וכל זה הודות למכון לוי יצחק בראשות הרב יוסף יצחק ליברוב, והוצאת הספרים קה"ת, שפתח בפנינו את אוצרו הבלום, ואפשר להשתמש עם השיחות המתורגמות ללה"ק, כפי שיו"ל במהלך שנים רבות, ובמקביל תורגמו השיחות לתועלת הלומדים.

אמש, בחתונת השלוחים משפחות וילהלם - אלפרין, אשר התקיימה בפאר והדר ובשמחה עצומה בז'יטומיר, קבלו השלוחים את הספר בהפתעה גמורה ובשמחה גלויה: אחד השלוחים התבטא: "עידן חדש בהבאת שיחות הרבי ליהודים הדוברים את השפה הרוסית, בתרגום משובח ומובן, כאשר הקורא יכול ללמוד את שיחות הרבי - בדיוק ככל חסיד מן השורה".

כרך זה, הוא הראשון מתוך חמשת הכרכים שיצאו לאור בע"ה עד ג' תמוז, כל הכרכים יהיו זהים ברמתם, באיכותם הפנימי והחיצוני.

את הספר יהיה ניתן להשיג במערכת ההו"ל של כולל תורה, ובחנויות המובחרות כבר בזמן הקרוב.

עידן חדש זה של הו"ל של סדרת ספרים חדשה ונחוצה למקרובים דוברי השפה הרוסית, וודאי גורמת נח"ר למשלח, ודבר בעיתו מה טוב, ומביאה ברכה לתורם העיקרי הנדיב ר׳ יצחק בן לאה - לזכות משפחתו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.