מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תשע״ח 25.01.2018

משימה משותפת: משיחת הרבי י' שבט תשי"א • האזינו

כשהרבי קיבל את הנהגת תנועת חב"ד-ליובאוויטש, י' שבט תשי"א: "מנהיגי חב"ד דרשו מחסידיהם לנקוט בפעולה אישית - לא להסתמך על הרבי, ובוודאי שלא להסתמך על חתנו של הרבי. אם אוכל לעזור, אני בהחלט אעזור. אבל השליחות שהרבי נתן לכל אחד מכם, עליכם לבצע את כל ישותכם, בכל גופכם ובכל נפשכם..." • קטעי הקלטה נדירים, חובה לכל חסיד • י' שבט תשי"א
משימה משותפת: משיחת הרבי י' שבט תשי

"הגמרא אומרת: "צדיקים צווים והקב"ה". ועוד יותר: "הקב"ה גוזר, והצדיק מבטל". לצדיק יש את הכוח הזה גם אחרי פטירתו, שכן "הצדיקים גדולים במיתתם יותר מבחייהם ". לכן, אם כי באופן כללי 12 חודשים לאחר פטירתו, שרידי הנשמה האחרונים נאלצים לעזוב את העולם הזה, זה אינו חל על נשמות הצדיקים. יש להם את האפשרות להישאר היכן שימצאו לנכון למען אהבתם לקב"ה, אהבתם לתורה ואהבתם לעם היהודי. . .

"חמי, הרבי, אמר שאהבת ה', אהבת תורה ואהבת כל יהודי היא מהות אחת; אתה לא יכול להפריד ביניהם. אם אתה רוצה להשיג אהבה של אלוקים, זה לא מספיק, וזה לא יחזיק מעמד, ללא אהבה של תורה וללא אהבה של כל יהודי. . .

"האדמו"רים של חב"ד דרשו מחסידיהם לנקוט בפעולה אישית - לא להסתמך על הרבי, ובוודאי שלא להסתמך על חתנו של הרבי. אם אוכל לעזור, אני בהחלט אעזור. אבל השליחות שהרבי נתן לכל אחד מכם, עליכם לבצע את כל ישותכם, בכל גופכם ובכל נפשכם. . ."

האזינו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.