מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תשע״ח 25.01.2018

ארגון 'השמירה' בקראון-הייטס: "היזהרו ברחוב ממקרי שוד"

ארגון 'השמירה' פרסם הודעה ובה הוא מזהיר את תושבי שכונת קראון הייטס - בה מתגוררות אלפי משפחות חב"ד, שיבחינו בנעשה סביבם ברחובות השכונה, לאחר שבסוף השבוע התרחשו מספר ניסיונות שוד • לכתבה המלאה
ארגון 'השמירה' בקראון-הייטס:
שוטרים על סוסים בחזית 770. צילום: מאיר דהן, ארכיון COL
ארגון 'השמירה' פרסם הודעה ובה הוא מזהיר את תושבי שכונת קראון הייטס - בה מתגוררות אלפי משפחות חב"ד, שיבחינו בנעשה סביבם ברחובות השכונה, לאחר שבסוף השבוע התרחשו מספר ניסיונות שוד.

הדיווח הראשון על תקרית השוד, הגיעה ביום חמישי בלילה. המיקום: שדרת אלבני פינת קרול. בשיחת הטלפון תיאר המדווח, כי השודד זוהה כגבר שחור שלבש על פניו מסכת סקי, כשהוא מנפנף בידו עם סכין. למרבה המזל, הקורבן הצליח להימלט. שוטרים בצוותא עם חברי 'השמירה' ביצעו חיפושים, אך השודד לא אותר בפועל.

ביום שישי בערב, דווח על התקרית השנייה שהתרחשה ברחוב קרול ושדרת סקנקטדי. הקורבן צעד הביתה מבית הכנסת לביתו. שני גברים שחורים, שוב - עם מסכות סקי על פניהם, ניסו לשדוד אותו. בתקרית זו, השודדים לא הציגו סכין או כלי נשק אחר. הקורבן נמלט לביתו של קרוב משפחה, חבר בארגון 'השמירה', שפתח בחיפושים אחר החשודים, אך גם הם טרם אותרו.

גם באירוע השלישי של ניסיון השוד בשכונת קראון הייטס החב"דית, שאירע אף הוא בשישי בלילה, ברחוב קראון פינת שדרת ברוקלין - לא אותרו חשודים. המפגש עם שודד היה דומה: סכין ביד ומסכה על פניו. כוחות ביטחון שהוזעקו לזירת האירוע רק כ-15 דקות לאחר התקרית, לא הצליחו לאתר אותו.

ארגון 'שמירה' פרסם בהודעתו לתושבים וביקש: "אנא הישארו ערניים מאוד. אם רוצים ללכת בלילה, בבקשה, לא לצעוד רגלית לבד, אלא ללכת עם חבר. אם ניגש אליכם גנב, אל תהססו לצעוק לעזרה, ומיד להתקשר ל'שמירה'".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.