מערכת COL | יום ג' שבט ה׳תשע״ח 19.01.2018

120 צעירי השלוחים נהנו מחמישה שבתונים אזוריים

120 מילדי/ות השלוחים השתתפו בשלושה חודשים האחרונים באחד מחמשת השבתונים שערך הארגון My Shalich באזורים שונים ברחבי ארה"ב, שבתונים אליהם דחסו המארגנים שפע של פעילויות, אטרקציות, לימוד ותפילה כל זה עם הרגשה חמה ולבבית עבור אותם ילדי השלוחים החיים בערים נידחות ברחבי ארה"ב • לגלריה
120 צעירי השלוחים נהנו מחמישה שבתונים אזוריים
צירל לברטוב, ביתם בת ה-13 של שלוחי הרבי לסנטה פה, ניו מקסיקו, הייתה צריכה לנסוע שבע שעות באוטובוס וגם לקחת טיסה בכדי להגיע לבולדר, קולרדו בכדי להשתתף בשבתון האזורי של ילדי השלוחים. עובדה שגרמה לכך שצוות הארגון My Shliach עשו הכול בכדי שהשבתון הזה יהיה אכן משתלם עבורה אחרי הנסיעה הארוכה הזו.

צירל, היא אחת מ-120 מילדי/ות השלוחים, שהשתתפו בשלושה חודשים האחרונים באחד מחמשת השבתונים שערך הארגון My Shalich באזורים שונים ברחבי ארה"ב, שבתונים אליהם דחסו המארגנים שפע של פעילויות, אטרקציות, לימוד ותפילה כל זה עם הרגשה חמה ולבבית עבור אותם ילדי השלוחים החיים בערים נידחות ברחבי ארה"ב.

מאיר קמינצקי, בן התשע היה נרגש לארח בעיר השליחות שלו - טאוס, ניו מקסיקו, 15 שלוחים צעירים מכל רחבי קולרדו וניו מקסיקו עבור שבתון שנערך לבנים במקביל לשבתון של הבנות. גם שם נהנו הבנים משלושה ימים של שבת אחים, חיות וגאווה בכך שזכו להיות חלק מצבא השלוחים.

"זו השנה השלישית ברציפות שהארגון My Shliach מארגן שבתון עבור ילדי השלוחים באזורנו ", מספרת הגב' גולדי ליטווין, שליחה ללואיסוויל, קאנטקי, שביתה ריבקי השתתפה בשבתון בסינסינטי, אוהיו, יחד עם בנות נוספות מרחבי אינדיאנה, קאנטקי ואוהיו. "השבתון השנה היה מפגש מחודש עם חברות איתם היא שמרה על קשר מאז פגישתם בשבתון הראשון".

"מטרת השבתונים הללו", מסביר הרב מנדי שאנוביץ, מנהל My Shliach, "היא להתמודד עם אחד האתגרים הגדולים ביותר לילדים המתגוררים בשליחות הרחק מקהילות חב"ד מבוססות, שזה חברים כמוהם. דרך השבתונים האיזורים הללו יחד עם תוכניות שונות שאנו מפעילים סביב מעגל השנה, אנו מנסים ומקווים למלא את הפער הזה בשלוחים הצעירים, ולספק להם את הכוחות והאמביציה שימשיכו לבצע את השליחות החשובה שלהם".

את השבתונים של הבנות ריכזה שרה בתיה ג'ייקובסון בעזרתם של פריידי רוזנבלום, בת שבע רבקין, רבקי לברטוב, שרל'ה פווזנר וחייל'ה מרוזוב. את השבתונים של הבנים ריכז הרב זושי רבקין בעזרתם של צביקי פרוס, לוי מישלובין, מנדי הבר, ושעיה איטקין.

הארגון My Shliach הוא פרוייקט של 'מרכז 302' תחת פיקוחו של הרב משה קוטלרסקי, ומנוהל ע"י בנו הרב מנדי קוטלרסקי. בהזדמנות זו רוצה הארגון להודות לשלוחים שאירחו את השבתונים וכן לרב שמואל אליהו הכהן וזוגתו שרה יסכה אייזנברג על נתינת החסות לשבתונים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.