מערכת COL | יום ב' שבט ה׳תשע״ח 18.01.2018

מוישי לנתניהו: "מזמין אותך לחגוג עמי בר-מצווה בעוד שנתיים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו והילד מוישי הולצברג הסירו את הלוט מפינת הזיכרון שהוקמה במקום לזכרם של הוריו - שלוחי חב"ד הרב גבריאל ורבקי הולצברג • נתניהו: " אני נרגש להיות כאן אתכם, איתך מוישי. אני רואה שאתה מתפתח וגדל יפה. מדדנו עכשיו את הגובה שלך. בן 11 - עוד מעט בר מצווה, ואחר כך, כשתקים משפחה גם אז תזמין אותי" • מוישי הולצברג אמר לרה"מ: "בעוד שנתיים ימים, אחגוג אם ירצה ה' בר מצווה. ראש ממשלתנו היקר, אני מזמין אותך להצטרף אלי לביקורי הבא כאן לרגל הבר מצווה" • לכתבה המלאה
מוישי לנתניהו:
צילום: אבי אוחיון לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו ומוישי הולצברג סיירו בחדר ילדותו של מוישי, ובמקום בו התרחש אירוע הטרור. אמו של מוישי ז"ל סימנה את גובהו של מוישי על הקיר בחדרו כשהיה תינוק, וכעת מוישי נמדד שוב ורה"מ סימן על הקיר את גובהו.

ראש הממשלה הודה לסנדרה, המטפלת שהצילה את חייו בעת הפיגוע וחיזק את ידיה. בבית חב"ד התקיים אירוע מיוחד ומרגש לכבוד הביקור. כמו כן, רה"מ נתניהו והילד מוישי הסירו את הלוט מפינת הזיכרון שהוקמה במקום.

רה"מ בנימין נתניהו: "אני נרגש להיות כאן אתכם, איתך מוישי. אני רואה שאתה מתפתח וגדל יפה. מדדנו עכשיו את הגובה שלך. בן 11 - עוד מעט בר מצווה, ואחר כך, כשתקים משפחה גם אז תזמין אותי.

"עם ישראל מלווה אותך לאורך כל הדרך ויש סיבה לכך. מה שקרה פה ביטא הרבה דברים. ביטא שנאת ישראל וביטא אהבת ישראל. אהבת ישראל של ההורים היקרים שלך ז"ל. אהבת ישראל של שליחות חב"ד פה ובעולם כולו מחבקת את עם ישראל באשר הם, ומביאה לכל יהודי בית בכל מקום, כולל פה בלב מומביי בהודו.

"אהבת ישראל ושנאת ישראל - המרצחים הנוראיים האלה שלצערנו גבו את הקרבן הנורא הזה, לא גבו את הילד הזה בגלל אהבת ישראל, של אישה נפלאה - סנדרה.
אנחנו יודעים שבכוחות החיים ואהבת החיים שלנו גברנו על כל המכשולים ועם ישראל חי, עם ישראל ימשיך לפרוח בכוח האמונה, בכוח האהבה, בכוח העשייה, שבאים לידי ביטוי בבית הזה ובבית הבא (של מוישי) שיוקם בעזרת ה'. אני רוצה להודות לכם על הרוח הנפלאה. לסבים ולסבתות. כל הכבוד לכם. עם ישראל חי".
 
מוישי הולצברג נאם ואמר: "לבי פועם, לבי נרגש, לשוב ולחזור לבית הוריי, בית חב"ד שנבנה ושופץ מחדש. כאן נולדתי, כאן גדלתי שנתיים ימים. ספגתי לתוך נשמתי את השליחות של הורי האהובים. לעזוב ארץ חמדה, ארץ יושבת בשליחות הרב. ממקום תחתון, שאין תחתון למטה ממנו. הבית הפתוח לכולם, יהודים מכל העולם, שחיפשו פינה חמה. הורי האהובים עשו כאן לארץ ישראל.

"הייתי הבן היקיר להוריי וילד שעשועים לאורחיי. כשטיילתי בשוק אהבתי להשתעשע עם העיזים, משכתי להן בקרניים, ללא פחד ומורא. אהבתי מאוד בלונים. בכל פעם שחזרנו מביקור בארץ, כל העובדים כאן התחרו מי יקנה לי הכי הרבה בלונים. הוריי קנו לי את כל המשחקים שבעולם. אמי שרטטה עם הקו על הקיר ובכל פעם סימנה כמה גבהתי. אבא בנה לי מטבח מדהים מעץ, מרוב אהבתו אליי.

"תודה לך ה' שנתת לנו ראש ממשלה כה נפלא, שהזמין אותנו להצטרף לביקורו כאן בהודו. אני חוזר הביתה, אני חוזר לחדרי לאחר פרידה של 9 שנים. במעמד חגיגי זה, אני רוצה להודות לה' בשם המלכות, ברוך אתה ה' אלוהינו מלך העולם, שעשה לי נס במקום הזה.

"כיום אני גדל בביתם של סבא וסבתא בעפולה ולומד בתלמוד תורה חב"ד במגדל העמק. תודה לכם על הכל. אני מברך את סבא וסבתא שלי ומודה לסנדרה שהצילה אותי מהתופת – ברוך ה'.

"בעוד שנתיים ימים, אחגוג אם ירצה ה' בר מצווה. ראש ממשלתנו היקר, אני מזמין אותך להצטרף אלי לביקורי הבא כאן לרגל הבר מצווה. כשאגדל יותר, אמשיך בעזרת ה' את שליחות הורי במקום זה.

"תודה לך ראש ממשלתי היקר על קיום ההבטחה. ברוך שומר הבטחתו למוישי ומקיים. תודה לאנשי חב"ד ולכל הסגל של רה"מ על הטרחה הענקית להצלחת המעמד והנחת אבן הפינה למוזיאון לזכרם של הורי היקרים. מר בנימין ושרה היקרים, אני מגיש לכם שי צנוע – דגם ובתוכו צילום ספר התורה שנפגע מכדורי המחבלים. הקליע יצר חור בצורת מגן דוד בדיוק במילים: "אחרי מות שני בני אהרון בקרבתם בפני ה' וימותו". אני נושא תפילה לה' שבקרוב ממש נתראה עם אבא ואמא עם משיח יתקיים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.