מערכת COL | יום א' שבט ה׳תשע״ח 17.01.2018

תמונת היום

השליח הראשי לפריז וגלילותיה הרב מענדל אזימאוו מחזיק החומש של קה"ת עם תרגום לצרפתית עם ביאורי ופירושי הרבי יוצא מדפוס בהוצאות Chabad House Publications בהנהלת הרב חיים נחום קונין. החומש הפופולרי כבר יצא לאור באנגלית, בספרדית ופרטוגזית ונערך ובעיבוד הרב משה יעקב ווישנפסקי. החומש בצרפתית יחולק לראשונה לכבוד הדינר של בית ליובאוויטש פריז ובגלילותיה בר"ח אדר אי"ה • סיפור המלא, תמונה נוספת
תמונת היום

השליח הראשי לפריז והגליל הרב מענדל אזימאוו מחזיק החומש של קה"ת עם תרגום לצרפתית עם ביאורי ופירושי הרבי יוצא מדפוס בהוצאות Chabad House Publications בהנהלת הרב חיים נחום קונין. החומש הפופולרי כבר יצא לאור באנגלית, בספרדית ופרטוגזית ונערך ובעיבוד הרב משה יעקב ווישנפסקי.

להעיר שהיום יום ראש חדש שבט, "בְּעַשְׁתֵּי עָשָׂר חֹדֶשׁ בְּאֶחָד לַחֹדֶשׁ ... הוֹאִיל משֶׁה בֵּאֵר אֶת הַתּוֹרָה הַזֹּאת", בשבעים לשון פירשה להם (כמפורש ברש"י שם), יום שכל אחד ואחד צריך להתמסר לעבודה של "הפצת התורה והיהדות בכל מקום ובכל מצב, גם ליהודי שנתרחק כו', עד שאינו מסוגל עדיין ללמוד תורה אא"כ יתרגמו לו את התורה בשפת המדינה, בלשון עם ועם ... ועוד וגם זה עיקר - בנוגע לחיוב 'לכוף את כל באי העולם לקבל מצוות שנצטוו בני נח', עי"ז שמסבירים להם את עניני התורה השייכים להם 'בשבעים לשון'" (משיחת ש"פ שמות מבה"ח שבט ה'תשמ"ו - מוגה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.