מערכת COL | יום כ"ט טבת ה׳תשע״ח 16.01.2018

שיעור נתינת צדקה? כשיעור ב' שיעורין!

אחד המאפיינים הבולטים של התקופה האחרונה הוא הניצול של יותר ויותר פלטפורמות טכנולוגיות להפצת היהדות ● אם בעבר שליח היה מגיש ליהודי דבר תורה כתוב - היום הוא שולח לו "חיזוק יומי" בוואטסאפ ● אם בעבר הוא היה מזמין אותו לשיעור - היום השיעור יכול להגיע אליו ● בין הדוגמאות הבולטות לכך ניתן למנות את השיעורים השבועיים "בסוד הפרשה" עם הרב שניאור זלמן אשכנזי ושיעור התניא עם הרב מיכאל טייב ● שניהם נמסרים בכל שבוע בפני עשרות אנשים, מצולמים ונצפים לאחר מכן באלפי בתים בארץ ובעולם כולו ● לסיפור המלא >>לתרומה מקוונת
שיעור נתינת צדקה? כשיעור ב' שיעורין!

לצפיה בסרטון לחץ כאן

אחד המאפיינים הבולטים של התקופה האחרונה הוא הניצול של יותר ויותר פלטפורמות טכנולוגיות להפצת היהדות. אם בעבר שליח היה מגיש ליהודי דבר תורה כתוב - היום הוא שולח לו "חיזוק יומי" בוואטסאפ. אם בעבר הוא היה מזמין אותו לשיעור - היום השיעור יכול להגיע אליו.
בין הדוגמאות הבולטות לכך ניתן למנות את השיעורים השבועיים "בסוד הפרשה" עם הרב שניאור זלמן אשכנזי שליט"א ושיעור התניא עם הרב מיכאל טייב. שניהם נמסרים בכל שבוע בפני עשרות אנשים, מצולמים ונצפים לאחר מכן באלפי בתים בארץ ובעולם כולו.
מאחורי היוזמה המבורכת עומדים מוסדות "משכן מנחם" בראשון לציון בראשותו של הרב מרדכי צבי דוברבסקי שליט"א רב קהילת חב"ד וראש הכולל.
כבר מספר שנים שהכולל דואג לצילום השיעורים באיכות גבוהה, עריכת הוידאו והפצתו ללא עלות לכל החפץ ללמוד פרשת שבוע וחסידות.
השבוע, במסגרת יום השותפות השנתי של מוסדות "משכן מנחם", פונים המארגנים לכלל הציבור בקריאה לקחת חלק בהפצת המעיינות חוצה. "השיעורים הללו הפכו ב"ה ל"נכס צאן ברזל". בכל שבוע אנחנו שומעים על עוד ועוד אנשים ומשפחות שנהנים מהם, ואף מקפידים לא לסיים שבוע בלי השיעור" אומר לנו הרב מנדי דוברבסקי, מנהל המוסד - וממשיך: "אנו שמחים על שנפלה בחלקנו הזכות העצומה להגיע לכל כך הרבה בתים ולבבות, וקוראים לכל מי שנהנה מהשיעורים הללו, לקחת חלק - גם אם קטן, ולאפשר לנו להמשיך ולקיים את המפעל החשוב הזה. תרומה כזו, מביאה פשוטו כמשמעו את התורה לאלפי אנשים!".
ניתן לתרום בעמוד הקמפיין כאן >>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.