מערכת COL | יום י"ט אדר ב ה׳תשס״ה 30.03.2005

גוש קטיף? גם לא מודעה בתשלום...

עיתון הצופה מדווח היום כי לפני מספר שבועות התפרסם כרוז עליו חתמו, בין היתר, שלושה מחברי מועצת גדולי התורה של אגו"י. הכרוז מקונן על גזירת הגירוש מגוש קטיף ועל הכוונה להושיב בבתי המגורשים רוצחים שפלים מהפלשתינים. עמותת "פיקוח נפש" ביקשה מ"המודיע" לפרסם ידיעה על דבר הכרוז והיא נתקלה בסירוב מוחלט. מאוחר יותר ביקשה העמותה מ"המודיע" לפרסם את הכרוז הנ"ל בתשלום מלא, אבל גם לזה סירבו.    כותב הרב דוד דרוקמן, רבה של קריית מוצקין: "מילא, שמכרו את עצמם עבור כסף לישיבות. שכן, "להגנתם" עומד ה"תירוץ" של הצלת "יבנה וחכמיה", כביכול. ברם, איזה תירוץ יכול להיות לסירוב פרסום מודעה בתשלום דברים חוצבי להבות-אש ומעוררי לבבות על הטרגדיה הנוראה העומדת היל"ת להתחולל מעל ראשי רבבות אלפי ישראל, ובתוכם יראים ושלמים בגוש קטיף?".
גוש קטיף? גם לא מודעה בתשלום...
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
11.
עיתון המודיע?
י"ט אדר ב ה׳תשס״ה
אסור לקרא את עיתןן המודיע או בעד גירוש יהודים רק כסף הם רוצים!
12.
מבהיל!!!
כ' אדר ב ה׳תשס״ה
למעשה, העיתון ה"חרדי" (והנהגתו ומפלגתו), המנכס לעצמו את הבעלות על התורה, על הרבנים וגדולתם,
הפך את התורה הק' לאמצעי פוליטי!!!

בסגנון אחר: אל סמכות התורה ניתן להגיע בב' אופנים:

א) היא תורת ה', וכל (!!!) הנאמר בה היא אמת אלוקית מוחלטת, ולכן - כאשר ישנו דבר המנוגד לתורה, הגם שמפריע לאינטרסים ולרווחים אישים - נכפפים להוראות התורה הק', ובשמחה.

ב) יש תנועה שקמה (בעבר בגלל איזה סיבות, וכי מה כיום משנה הסיבות שבעבר הרחוק?!), טמון בה כוח רב, עומה פוליטית, רווחים כספיים, כבוד, שליטה, מעמד. מקור ובסיס כוח זה - מיוסד לתורה, ולכן, בכדי לשמר את הכוח - יש גם לקרוא לשימור הכוח של התורה. אבל, כאשר התורה עצמה היא זו שמפריעה לכוח, למעמד, לרווח, לאינטרס של הנוגעים בדבר - אזי הדבר הראשון לכל לראש - הוא הרווח האישי, ושהתורה תזוז אז הצידה.

ולכן, יתירה מזו, במקרה שיש פוסקים (גדולים וטובים) המתירים עניין שהוא לטובת האינטרס, ויש כנגדם גדולים וטובים האוסרים זאת - דעת המתירים תושמע בראש גלי (והמתירים יהיו הגדולים האימתיים), ואילו האוסרים (הגם שהם רוב ואלופי רבני ישראל - כנודע) יוצגו כשוליים, ובעצם, לא יוצגו (גם בתשלום לא) בכלל!!!

ואשרינו אנו שזכינו, כי הנשיא - כ"ק אדמו"ר, לימד אותנו דרכו - דרך האמת הק' - כי התורה, להיותה תורת ה' - למעלה היא מהכל. והיא הבעל הבית האמיתי על העולם, ועל האדם. ולכן, באם זה נוח ובאם זה, באם זה לטובתינו באם זה לא - לנו יש תפקיד אחד ויחיד: למסור הנפש בעד קיום התורה.
נ. ב. ומעניין להעיר, דהני אינשי הנ"ל (העיתון ה"חרדי") והנהגתו ומפלגתו), "החרימו" את גדול ישראל ונשיאו (שבמשך איזה זמן - לטובת התורה, האמת המוחלטת - היטיב עם האינטרס שלהם, ואזי זכה לרוב התשבחות) באשר הוא, נשיא ישראל זי"ע, מרים קרן תורה - תורת אמת, תורת חיים - די בכל אתר ואתר.
13.
הם הרי שמאלנים..
כ' אדר ב ה׳תשס״ה
הרי ידוע הוא שאגו"י והמודיע הם שמאלנים..
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.