מערכת COL | יום כ"ד טבת ה׳תשע״ח 11.01.2018

חב"דניק מיצהר ניצל בנס מפיגוע ירי בשומרון

שבוע וחצי לפני הפיגוע שהתרחש בצומת חוות גלעד שבשומרון, בו נרצח הרב רזיאל שבח, כמעט אירע פיגוע דומה: הרב שי הרמתי, חב"דניק תושב יצהר, ישב ברכבו, כשלפתע עצרה לידו מכונית. "הסתכלתי על הנהג, חשבתי שהוא רוצה לשאול אותי משהו, ואז ראיתי אקדח שמכוון אליי", שיחזר הרמתי בריאיון ל"חמש עם רפי רשף" את רגעי האימה ● לסיפור המלא
חב
שבוע וחצי לפני הפיגוע שהתרחש בצומת חוות גלעד שבשומרון, בו נרצח הרב רזיאל שבח, כמעט אירע פיגוע דומה: הרב שי הרמתי, חב"דניק תושב יצהר, ישב ברכבו, כשלפתע עצרה לידו מכונית. "הסתכלתי על הנהג, חשבתי שהוא רוצה לשאול אותי משהו, ואז ראיתי אקדח שמכוון אליי", שיחזר הרמתי בריאיון ל"חמש עם רפי רשף" את רגעי האימה.

"באופן אינסטנקטיבי ניסיתי להסתיר את הראש, אבל מיד אחר כך פתחתי את דלת הרכב שלי וברחתי בריצה", מספר הרמתי. "כיוון שהרכב לא היה מונע, ולהדליקו ולנסוע היה לוקח יותר מידי זמן – החלטתי שלברוח בריצה זה הדבר הכי נכון".

הרמתי מספר שאחרי שיצא מהרכב, הנהג הערבי נסע מהמקום: "הוא ברח לשכם, כמו הנהגים שביצעו את הירי אמש. מדובר באותו דפוס".

"כוחות הביטחון העבירו לי תמונות כדי שאזהה את הנהג ותיחקרו אותי הרבה", מספר הרמתי. "לא הבנתי למה הייתה חקירה כל כך ארוכה – אמורות להיות מצלמות ביציאה ובכניסה ליישובים באזור, אבל התברר לי שאין מצלמה בכל השטח, שאין מחסום וכל האזור פרוץ מאוד".

הרמתי לא יודע מדוע הנהג לא ירה בו. "יכול להיות שהיה לו מעצור באקדח, יכול להיות שהוא חשב שיש לי גם כלי נשק, יכול להיות שהיציאה שלי מהדלת הפחידה אותו - קשה לדעת. אין לי הסבר, זה היה נס, זה היה מעל הטבע".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.