מערכת COL | יום כ"ג טבת ה׳תשע״ח 10.01.2018

ילדי השלוחים חברו לשבתון מהנה בנירנברג, גרמניה

כעשרים מילדי השלוחים ברחבי אירופה התכנסו בסוף השבוע האחרון בבנין הקהילה היהודית האורטודוקסית שבנירנברג גרמניה ובבית חב"ד בעיר, לשבתון מיוחד שארגן עבורם הארגון 'My Shliach' • במהלך ימי השבתון נהנו ילדי השלוחים מפעילות מגוונת, מהנה ומיוחדת שנתנה להם את האפשרות לצבור כוחות לחיי השליחות וליהנות מ'שבת אחים גם יחד' עם חבריהם לשליחות • לדיווח ותמונות
ילדי השלוחים חברו לשבתון מהנה בנירנברג, גרמניה
קבוצה של כעשרים שלוחים צעירים, תושבי אירופה המתגוררים בשש ערים הרחוקות זו מזו מרחק מאות קילומטרים, התכנסו יחד בשבת האחרונה בנירנברג שבגרמניה, לשבתון מיוחד שהפעיל עבורם ארגון 'My Shliach' מ'מרכז 302' של 'המרכז לענייני חינוך', בבית הקהילה היהודית האוטודוקסית ובבית חב"ד בעיר בראשות משפחת השלוחים הרב אליעזר ורעייתו אסתר חיטריק.

בערבו של יום חמישי התכנסו השלוחים הצעירים בבית חב"ד והשתתפו במשחק מיוחד. ביום שישי נערכה עבורם פעילות ייחודית והתארגנות לשבת. השבת כולה לוותה בתפילות בחיות רבה, בלימודים ובפעילויות. דבר שאינו כל כך בשגרה אצל ילדים אלה. במוצאי השבת יצאו השלוחים לטיול קצר באזור, וביום ראשון לאחר באנקעט סיום עוצמתי שבו לבתיהם להמשך השליחות. את השבתון ליוו התמימים מישיבת תות"ל המרכזית ב-770 הת' מענדי מלכא והת' אלי לוין.

"מטרת השבתונים", מסביר הרב זאב דב הלפרין העומד בראש המחלקה לדוברי עברית במי שליח, "נועדה להתמודד עם האתגרים הגדולים העומדים לפתחם של ילדי השלוחים, בהיותם מנותקים מקהילה חב"דית חסידית ומחברים כמותם. באמצעות השבתונים, כמו גם באמצעות כל הפעילות הענפה שאנו מפעילים במהלך השנה, ממלאים אנו את החסר שנוצר ומעניקים לשלוחים הצעירים הרבה כוחות הלאה".

ארגון 'My Shliach' מופעל על ידי 'מרכז 302' של 'המרכז לענייני חינוך', בראשות הרב משה קוטלרסקי ובניהול בנו הרב מענדי קוטלרסקי. מהנהלת הארגון בקשו למסור את תודתם למשפחת השלוחים בנירנברג, משפחת חיטריק, שברצון רב תרמו את ביתם ומרצם להצלחתו של השבתון, ולרב שמואל אייזנברג שדאג למימון השבתון החוויתי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.