מערכת COL | יום כ"ג טבת ה׳תשע״ח 10.01.2018

חיילי צה"ל שהתפילין שלהם נשרפו קיבלו תפילין חדשות מחב"ד

מחזקים את חיילי צה"ל : חיילי צה"ל שהתפילין שלהם נשרפו לפני מספר חודשים הופתעו לקבל זוגות תפילין חדשות במתנה מבית חב"ד 77 בצרפת • לדיווח ותמונות
חיילי צה
לפני מספר חודשים השתוללה שריפה הרסנית בבסיס משמר הגבול במרכז הארץ, לדאבון לב לפני שהצליחו לכבות את השריפה, היא כילתה את ציודם האישי של עשרות חיילים בהם היו עשרות זוגות תפילין. הסיפור המזעזע פורסם בתקשורת היהודית בכל רחבי העולם, והגיע לבית חב"ד הפועל באזור 77 בצרפת בסמוך לפריז בראשות הרב יוסף עמאר, שהחליט לעשות מעשה ולתרום לחיילים במתנה זוגות תפילין חדשות.

השבוע נסגר המעגל, ובטקס מרגש ורב רושם שנערך במתחם 'דוידסון' בסמוך לרחבת הכותל המערבי בירושלים, בו השתתפה משלחת מיוחדת שהגיעה מצרפת, ובה הרב יוסף עמאר מנהל בית חב"ד 77 ונציגי התורמים, קיבלו עשרות חיילי צה"ל חיזוק מיוחד מבית חב"ד הפועל באזור 77 בצרפת הסמוך לפריז. בבית חב"ד חיזוק חיילי צה"ל המחפשים להתחזק ולהתקרב לקיום תורה ומצוות הפך כבר למסורת, וזו השנה ה-13 בהם מעניקים תפילין לחיילים. השנה הוחלט על מבצע מיוחד במסגרת חגיגות 50 שנה לאיחוד ירושלים, ותומכי בית חב"ד 77, לקחו על עצמם רכישת 50 זוגות תפילין לחיילי צה"ל, ו-50 סטים של פמוטים להדלקת נרות שבת לחיילות. בין החיילים שקיבלו את זוגות התפילין היו גם עשרות חיילים שזוגות התפילין שלהם נשרפו בשריפה המזעזעת שהתחוללה לפני מספר חודשים בבסיס במרכז הארץ. ולא היה ביכולתם לרכוש זוגות תפילין חדשות.

הרב יוסף עמאר שליח הרבי העומד בראשות בית חב"ד באזור 77, נשא דברים מרגשים, בהם הכרת הטוב לחיילי צה"ל המגנים בסיעתא דשמיא על תושבי ישראל, והרחיב על הקשר העמוק בין יהודי צרפת לחיילי צה"ל. כמו כן ציין כי אנו חוגגים השנה 50 שנה למבצע תפילין של הרבי, הרב עמאר שליט"א סיפר על הימים בהם הכריז הרבי מליובאוויטש לפני פרוץ מלחת ששת הימים, על מבצע תפילין להגנה והצלחה של חיילי צה"ל, וזוהי סגירת מעגל היסטורית בהענקת 50 זוגות תפילין לחיילים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.