מערכת COL | יום כ"ב טבת ה׳תשע״ח 09.01.2018

בפיגוע נתעב בשומרון, נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד

בפיגוע נתעב שהתרחש הערב (שלישי) בכניסה לישוב חוות גלעד בשומרון, נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד, אב לשישה, מתנדב מד"א ומוהל • כשמצבו קשה מאוד פונה לבית הרפואה מאיר בכפר סבא, שם נקבעה פטירתו • דיווח מלא
בפיגוע נתעב בשומרון, נרצח הרב רזיאל שבח הי
זירת הפיגוע. צילום: מד"א. בקטן: הרב שבח הי"ד

בפיגוע ירי נתעב שהתרחש הערב (שלישי) בכניסה לישוב חוות גלעד בשומרון, נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד, אב לשישה, מתנדב מד"א ומוהל.

רעייתו של הנרצח מספרת כי בשעות הערב קיבלה טלפון בהול מבעלה שבו אומר לה: "יורים עלי, תזמיני אמבולנס".

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס הערב לפגוע ואמר: "‏הצטערתי מאד לשמוע על מותו של הפצוע בפיגוע בצומת חוות גלעד. לא ניתן לטרור להרים את ראשו, ואני סמוך ובטוח שכוחות הביטחון יביאו את האחראים לדין. לבנו, תפילותינו ומחשבותינו עם המשפחה האבלה, המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד".

הרב הראשי לישראל, הגאון רבי דוד לאו אומר הערב בהתייחסות לפיגוע: "הלב נקרע לרסיסים אל מול דמותו הייחודית, הלבבית והנדירה של הרב רזיאל שבח הי"ד, שמסר בעצמו נפש להצלת חיים ולהרבצת תורה ושמירה על יהדות בארץ ישראל, אב לילדים רכים ותמימים, שנגדעו חייו על ידי מחבל נתעב שחיפש לרצוח כל יהודי באשר הוא.
"הרב רזיאל מצטרף אל כיסא הכבוד יחד עם קדושי וטהורי ישראל לאורך הדורות שמתו על קידוש השם. העם כולו מחזק את המשפחה ואת הקהילה ברגעים כה קשים, ויהי רצון שיאמר הקב"ה לצרותינו די".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אומר: "מזעזע שהמחבלים מרגישים בנוח לירות באזרחים חפים מפשע. עם זאת אני רוצה להעביר מסר ברור לאויבינו. אנחנו לא נכנע לטרור. אנחנו בוחרים בדרך החיים". הותיר אחריו אישה, ארבע בנות ושני בנים, שהקטן שבהם בן שמונה חודשים בלבד.
הי"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.