מערכת COL | יום כ"א טבת ה׳תשע״ח 08.01.2018

בפתח כינוס השלוחים הארצי: אפליקציה מושקעת נחשפה

במושב המרכזי הראשון של כינוס השלוחים הארצי שנפתח היום (שני) בצפת, באירגון צעירי אגודת חב"ד נחשפה לראשונה אפליקציה מושקעת מבית 'צעירי אגודת חב"ד' שתקל על עבודת השליחות • כל הפרטים
בפתח כינוס השלוחים הארצי: אפליקציה מושקעת נחשפה
צילום: נועם דאהן
במושב המרכזי הראשון של כינוס השלוחים הארצי שנפתח היום (שני) בצפת, נחשפה לראשונה אפליקציה מושקעת מבית 'צעירי אגודת חב"ד'.

האפליקציה, הפתוחה רק לשלוחי הרבי בארץ הקודש, מאפשרת לכל שליח לנהל קשר ישיר עם עמיתיו השלוחים מכל חלקי הארץ, במגוון אופציות.

באפליקציה מוצג ספר הטלפונים של כלל השלוחים, עם אופציית חיוג ישירה וכתיבת הודעה, לצד פנייה ישירה לכל הגורמים בצעירי חב"ד, והעלאת הנושאים שרצונם של השלוחים לקדם ב'מרכז לעזרי שליחות'.

בנוסף, באפליקציה פותחה אפשרות לקבל את חוות דעתם של השלוחים בנושאים שונים העומדים על הפרק, באמצעות שאלון מיוחד אותו ניתן למלא און-ליין.

"האפליקציה עשתה רעש חיובי בקרב השלוחים שנהנו מאוד מהחדשנות של האפליקציה, שבוודאי תסייע רבות בשליחות", סיפר הרב נפתלי ליפסקר.

השקת האפליקציה על ידי הרב מנחם מענדל קרמר מ'המרכז לעזרי שליחות', התקיימה במהלך מושב מיוחד שנערך תחת הכותרת "הכוח הכלכלי בשיתוף קהילתי בין השלוחים ובין השליח וקהילתו".

במושב, בהנחיית השליח לאיזור ים המלח, הרב שמעון אלהרר, נשאו דברים השלוחים: הרב חיים הבר מבאר שבע ("לכל שליח יש מידעון - הצגת סט הפרסומים הקבועים לכל שליח"), הרב שלום גליצנשטיין מתל אביב ("ביחד נגייס עוד מיליונים - הצגת תוכנית ואלבום תקציב לכל שליח"), הרב יוחנן בוטמן מחדרה ("שותפים לגמול חסד").

בנוסף, נשא דברים מר שלמה גפן מנכ"ל גפן בס"ד על "שותפים לחיים". גפן סיפר על היתרונות בביטוח קהילתי שאושרה על ידי משרד האוצר ועלותו נמוכה בהרבה מהביטוחים המוצעים בשוק. הביטוח המיוחד, דיווח לקהל המשתתפים, מוצע לשלוחים ופתוח גם לכלל אנ"ש חסידי חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.