מערכת COL | יום כ"א טבת ה׳תשע״ח 08.01.2018

במעמד חגיגי: הושק אתר הבית של כפר חב"ד. גלריה

בהשתתפות חברי ועד כפר חב"ד, חברי מועצה ואנשי תקשורת חב"דיים הושק אמש אתר הבית של כפר חב"ד • האתר החדש הוקם על ידי ועד כפר חב"ד, כחלק ממהפכת ההנגשה של הוועד, השירותים והמידע לכל תושבי הכפר • כתבה מלאה, גלריית תמונות>>
במעמד חגיגי: הושק אתר הבית של כפר חב

בהשתתפות חברי ועד כפר חב"ד, חברי מועצה ואנשי תקשורת חב"דיים הושק אמש אתר הבית של כפר חב"ד. האתר החדש הוקם על ידי ועד כפר חב"ד, כחלק ממהפכת ההנגשה של הוועד, השירותים והמידע לכל תושבי הכפר.

את האירוע פתח יו"ר הוועד ר' שמעון רבינוביץ' שדיבר על תפקידו המרכזי של כפר חב"ד בהפצת המעיינות חוצה, לצד תפקידו של הוועד לדאוג לרווחת התושבים – פנימה. "האתר החדש מאחד את שתי מטרות חשובות אלה, והוא יהווה את חלון הראווה של כפר חב"ד בעולם הדיגיטל, ובד בבד יעניק לתושבי הכפר את כל המידע והשירותים הנצרכים במרחק לחיצת עכבר".

בסיום דבריו הודה ר' שמעון רבינוביץ לצוות משרד הפרסום קריאייטיב מיזם בראשות ר' שילה שאער, על ניהול הפרויקט הקמת האתר ועיצובו, לחברת דיגיטל בוטיק על התכנות והבנייה ולאנשי צוות התוכן של האתר.

לאחר טקס "גזירת הסרט הדיגיטלי", הוצג למשתתפים סרטון הדרכה על האתר, תוך סקירת הקטגוריות והפונקציות השונות. ואכן, לצד עיצוב מאיר העיניים, הוטמעו באתר טכנולוגיות חדשניות כמו מפת הכפר שהוטמעה באתר על ידי ר' דודי קפלן באמצעות טכנולוגיית GIS שמספקת שכבות שונות של מידע עדכני ורלוונטי לתושבים, וכן מערכת תשלומים מאובטחת לביצוע תשלומי וועד שונים.

את המשאבים והמאמצים הרבים שהושקעו באתר ניתן לראות בתוכן העשיר שמכיל האתר, החל מצילומים וקטעי וידאו היסטוריים, ועד מכתבים מיוחדים מהרבי לוועד ולתושבי הכפר. לצד תוכן היסטורי מרתק, האתר מכיל אינפורמציה שימושית רבה על מוסדות, ארגונים ועסקים הפועלים בכפר.

באתר, הושם דגש הן על נוחות ונגישות והן על אסתטיקה ונראות. המבקרים באתר יוכלו לדפדף בתפריט, לעבור בין הקטגוריות השונות, לבצע תשלומים ורישום למוסדות החינוך, או לחלופין – לחפש את פרטי הקשר עם חברי הוועד, להתעדכן בשיעורי התורה הרבים הפועלים בכפר ועוד מידע עדכני וזמין.

כמו כן, ניתן להתעדכן בכל האירועים המתקיימים בכפר ובחדשות החמות על פעילות הוועד והמתרחש בכפר באופן שוטף.

צילום: מאיר לביא, הפקה: צבעים הפקות
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.