מערכת COL | יום י"ח טבת ה׳תשע״ח 05.01.2018

מאות ביום עיון הבית היהודי באירגון ועד רבני חב"ד

קהל רחב של אנ"ש ואברכים גדשו את אולם הכולל 'אור יעקב' ביום העיון הבית היהודי שערך אגף ההשתלמויות שע"י ועד רבני חב"ד באה"ק. תגובות חמות רבות עלו מקהל המשתתפים על חשיבות יום עיון שכזה. הקהל יצא עם תובנות הלכתיות ומעשיות לחיי היום יום  מאות ביום עיון
מאות ביום עיון הבית היהודי באירגון ועד רבני חב
קהל רחב ביקהל רחב של אנ"ש ואברכים גדשו את אולם הכולל 'אור יעקב' ביום העיון הבית היהודי שערך אגף ההשתלמויות שע"י ועד רבני חב"ד באה"ק. תגובות חמות רבות עלו מקהל המשתתפים על חשיבות יום עיון שכזה. הקהל יצא עם תובנות הלכתיות ומעשיות לחיי היום יום.

קהל רחב של אנ"ש ואברכים גדשו את אולם הכולל 'אור יעקב' ביום העיון הבית היהודי שערך אגף ההשתלמויות שע"י ועד רבני חב"ד באה"ק.

דברי פתיחה נשא הגה"ח הרב מנחם מענדל גלוכובסקי שליט"א רב קהילת חב"ד ברחובות וחבר בי"ד רבני חב"ד באה"ק שהעמיק את החשיבות והמודעות ללימוד הלכות 'שלום בית וחינוך' כשם שלומדים שאר מקצועות שבתורה.

שיעור מיוחד ונחוץ מסר הגה"ח הרב יקותיאל פרקש שליט"א רב ומו"צ בירושלים עיה"ק ת"ו ומח"ס 'טהרה כהלכה' ו'שבת כהלכה', במתכונת של תשובות לשאלות נפוצות בטהרת המשפחה. קהל המשתתפים הגדול האזין לפרטי הלכות מצויות שעליהם זקוקים לתת את הדעת. בנוסף לפסיקה המעשית, שיתף הרב פרקש את הקהל בחשיבות הבעה מדויקת של השאלות בטהרת המשפחה על מנת למנוע שגיאות ואי הבנה.

לאחר תפילת המנחה וארוחת הצהריים שהוגשה במקום המשיך יום העיון למושב אחר הצהריים.

ראשון הדוברים הרב שמחה כהן שליט"א יועץ נישואין ותיק ומחבר רב המכר 'הבית היהודי'. הרב כהן ריתק את הקהל בדבריו אודות חשיבות ההבנה של השוני שבין הגבר לאשה ובכך למנוע חיכוכים רבים שעלולים לעלות מידי יום בחיי הנישואים. בסוף הדברים אף השיב הרב כהן לשאלות פתוחות מן הקהל.

לאחר מכן נשא דברים הרב גלוכובסקי שליט"א אודות החינוך החסידי ופתרונות לאתגרי זמננו בחינוך, חלק נרחב הקדיש הרב גלכובסקי לחשיבות הגדולה המוטלת על ההורים לפתח ולשמור על הקשר החם והפתוח עם ילדיהם יחד עם הצבת גבולות ומשמעת הנדרשים בחינוך הילדים.

תגובות חמות רבות עלו מקהל המשתתפים על חשיבות יום עיון שכזה. הקהל יצא עם תובנות הלכתיות ומעשיות לחיי היום יום.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.