מערכת COL | יום ט' טבת ה׳תשע״ח 27.12.2017

מרכז 'מקוואות חב"ד' מלווה את בנית המקוה המפואר בגבעת זאב

חדרי ספא מפוארים, בניה מתקדמת והידור מקסימלי - הצצה אל פרויקט המקוה המפואר בישראל, ההולך ומוקם בשונה החדשה רמת גבעת זאב • מרכז 'מקוואות חב"ד' מלווה את בנית המקוה מתחילת התכנון ועד פתיחתו בסוף השנה הקרובה, לוודא הידור מקסימלי בכל השלבים • לסיפור המלא
מרכז 'מקוואות חב
חדרי ספא מפוארים, בניה מתקדמת והידור מקסימלי - הצצה אל פרויקט המקוה המפואר בישראל

יזמי וקבלני הבניה של השכונה החדשה רמת גבעת זאב המתעדת להיות אחת השכונות היוקרתיות באיזור ירושלים ותאכלס רבים מבני חו"ל המעוניינים להתגורר בקרבת ירושלים הבירה, מאיצים את תהליכי הבניה של המקוה המקומי שיהיה מן המפוארים בישראל.

בנוסף למשאבים הגדולים אשר משקיעים היזמים בבנית המקוה, הצטרף אל פרויקט הבניה ולקח את חסותו ידיד מרכז 'מקוואות חב"ד' הנדיב ר' משה זלמן הלוי שיחי' אוליב שמקדיש את בנית המקוה לע"נ אם המלכות הרבנית הצדקנית חנה ע"ה ולע"נ בנו התמים אברהם זאב הלוי ע"ה.

המקוה המרשים נועד לחזק את הטמעת המודעות לטהרת המשפחה ולקרב אף את המרוחקים לעת עתה משמירת קיום המצוות להגיע אל המקוה. המקוה ישלב בתוכו חדרי ספא מפוארים ועוד מגוון אגפים מרשימים שישמשו את הבאות בשעריו.

מרכז 'מקוואות חב"ד' מלווה את בנית המקוה מתחילת התכנון ועד פתיחתו בסוף השנה הקרובה, לוודא הידור מקסימלי בכל השלבים. בימים האחרונים ערך מנהל מרכז מקוואות חב"ד הרב חיים אליהו גלוכובסקי שליט"א רב קהילת חב"ד רמת בית שמש ג' סיור פיקוח על תהלכי הבניה המתקדמים בליווי השליח המקומי הרב חיים שיחי' בכר. הרב גלוכובסקי מציין לשבח את פועלו הרב של ר' שי שיחי' ויזל המסור לקידום בנית המקוה בכל התחומים.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.