מערכת COL | יום ח' טבת ה׳תשע״ח 26.12.2017

'מעיינות' בשלב האחרון לקראת סיום קמפיין הבניין ● עזרו להם

לפני כשלוש שנים, מכון מעיינות ללימודי יהדות בירושלים, התחיל להגשים חלום ישן נושן להקפצת פעילות הפצת המעיינות שלו לאין ערוך: גיוס של 15 מליון דולר, למען בניית המרכז העולמי של מעיינות בירושלים ● בניית הבניין, שהחלה באמצעות מתנה ממשפחת רוהר ומקרן מרומים, יאפשר למעיינות להרחיב את פעילויותיו החינוכיות בעולם ולהשפיע בצורה מסיבית, על יהודים רבים נוספים, לשמור על המורשת היהודית שלהם ולהיות נר להאיר בסביבתם ● המרכז יציע הזדמנויות רבות לאנשים מכל גווני הקשת, להשתתף בשיעורים למשך שבוע, סמסטר שלם או יותר ● לסיפור המלא
'מעיינות' בשלב האחרון לקראת סיום קמפיין הבניין ● עזרו להם
מעיינות כיום, הוא בין הארגונים הגדולים ביותר, הפועלים במסגרת 'תגלית', ומביאים למעלה מ – 5000 סטודנטים מדי שנה, לישראל, לטיול חינם בן עשרה ימים. בקמפוס החדש שבמרכז העולמי של מעיינות, קבוצות 'תגלית' ישתתפו בסעודות שבת על גג הבניין, ובפעילויות נוספות. פעמים רבות, סטודנטים של 'תגלית' מעוניינים להאריך את שהותם בישראל יותר מעשרה ימים. כעת, יוכלו להתארח בבניין של מעיינות, ותוך כדי כך ילמדו עברית, יהדות, היסטוריה, תלמוד וחסידות.

גם התכנית החדשה יחסית של תגלית – התכנית ל'מסיימי תיכון', דורשת חדרי פנימיה ולימוד נוספים. בתכנית זו, עשרות סטודנטים מסיימי תיכונים בארצות הברית, מגיעים לשנת לימודים אחת במעיינות. כיום, הבניין העתיק של מעיינות צר מלהכיל את כל הנוכחים, ב"ה. הסטודנטים לומדים בכל מקום אפשרי, אפילו בחדר האוכל. הבניין החדש, יכיל בית מדרש גדול מימדים. בחדרי הפנימיה יאוכלסו 260 מיטות, שעליהן יוכלו לישון 260 אנשים במשך 365 ימים בשנה. בחישוב אחר, יעברו בבנין זה מדי שנה, 95,000 איש.

בשנת 2015, בנוסף לתורמים פרטיים רבים לאורך כל השנה, קהילה מעיינות השיגה 2,300,000$ בקמפיין מימון המונים (צ'רידי של מעיינות). יותר מ – 2000 תורמים התאחדו, בשביל להעניק לפרוייקט זריקת עידוד ומרץ, כדי שיוכל להתקדם לקראת השלב הבא. בשנת 2016, גויס באמצעות שותפים וידידים בקמפיין מימון ההמונים סכום גבוה הרבה יותר, של 3,00,100$.

היום (שלישי) בשעה 16:00, יפתח קמפיין הצ'רידי של מעיינות בפעם השלישית. מטרתנו היא לגייס הפעם 2,000,000$. אנחנו מוכנים לאתגר, אך צריכים, כמובן, את השותפות שלכם. במשך 20 שנה, מעיינות בונה חיים יהודיים, משפחות יהודיות ואת העם היהודי. כיום, החיים היהודיים, המשפחות היהודיות והעם היהודי – הם אלו שיבנו את מעיינות!

לתרומה מקוונת

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.