מערכת COL | יום ח' טבת ה׳תשע״ח 26.12.2017

צעירי חב"ד הציפו בי-ם של אור את ירושלים

מי שעמד מקרוב וצפה במערכת הפעילויות של "מבצע חנוכה" בירושלים המאורגנות ע"י צעירי אגודת חב"ד בירושלים לא יכול היה שלא להתפעל מההיקף הגדול והמגוון של האירועים. אנ"ש והתמימים התגייסו בהמוניהם מתוך רצון ונחישות למלא את שליחות הרבי בהפצת אור החנוכה בכל פינה ופינה • לסיפור המלא
צעירי חב
מי שעמד מקרוב וצפה במערכת הפעילויות של "מבצע חנוכה" בירושלים המאורגנות ע"י צעירי אגודת חב"ד בירושלים לא יכול היה שלא להתפעל מההיקף הגדול והמגוון של האירועים. אנ"ש והתמימים התגייסו בהמוניהם מתוך רצון ונחישות למלא את שליחות הרבי בהפצת אור החנוכה בכל פינה ופינה.

קבוצות מתלמידי ישיבת 'תורת אמת' חב"ד בירושלים ביקרו מדי ערב עם חנוכיות וסופגניות, ביישובים, במרכזים מסחריים, הדליקו עמם נרות חנוכה והביאו אליהם את שמחת החג. גם הילדים הצעירים נרתמו לסייע בידי המבוגרים.

במקביל יצאו תלמידות בית חנה תיכון ונשות אנ"ש בעיר לבתי רפואה ובתי אבות.

צוות מיוחד הופקד על הפעילות בקרב חיילי צה"ל, משמר הגבול ואנשי המשטרה. מדי יום יצאו פעילים לבקר בטרמפיאדות של החיילים, בתחנת המשטרה ומשמר הגבול כדי להביא אליהם את שמחת החג. הפעילים נתקבלו בשמחה עצומה, ובאהדה רבה.

עשרות רכבים פרטיים עם חנוכיות על הגג השתתפו בשיירת האור המרשימה שהתקיימה בנר שלישי של חנוכה בפעם החמישית ברציפות , שאורגנה ע"י ארגון את"ה של ישיבת תורת אמת וצעירי חב"ד בירושלים

גולת הכותרת בפעילות החנוכה בירושלים היא ללא ספק ההדלקות המרכזיות בסיועו המסור והנמרץ של חבר מעוצת העיריה הרב יעקב הלפרין , שנערכו מדי ערב בלווי תזמורת בשירה ובריקודים וחלוקת סופגניות בגשר ממילא אל מול חומות העיר העתיקה ומגדל דוד, ובמרכז העיר בכיכר ציון,

את טקסי ההדלקה הנחה מי שמארגן את האירועים בחנוכה זה עשרות בשנים יו"ר מרכז חינוכי חסידותי ויו"ר צעירי אגודת חב"ד בירושלים הרב נפתלי הכהן רוט, טכסי ההדלקות בוצעו באמצעות המנופים הגדולים של שירות הכבאות וחברת המאור בעיריית ירושלים בהשתתפות אלפי איש ותיירים.

רבנים אישי ציבור ונכבדים התכבדו מדי ערב בהדלקת חנוכיות הענק מבין האורחים בלטו במיוחד רבה הראשי של ירושלים הראשון לציון הרב שלמה עמר, סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש, יו"ר תנועת "יחד" וסגן ראש הממשלה לשעבר הרב אליהו ישי, חבר מועצת העיר ונציג חב"ד בעירית ירושלים הרב יעקב הלפרין, חבר מועצת העיריה מר משה ליאון, הרב מנחם קוטנר השליח למשפחות נפגעי טרור עם אב שכול מר דוד מלכא אביה של הדס מלכא הי"ד, המחנך והמרצה הנודע הרב מנחם כהן, הזמר החסידי הרב אהרון סיטבון, הרב משה חזן מנהל חב"ד לנוער, הרב חזקי ליפשיץ שליח הרבי לנפאל ומר שבתאי קונדו מקים החנוכיות

*

אירוע מרגש במיוחד התקיים בליל נר שישי של חנוכה – המעמד המסורתי זו השנה הכ"ח של "חנוכה לייב העולמי" ברחבת הכותל המערבי בשידור חי אל רבבות יהודים ברחבי תבל בנוי ורק בבית מדרשו של הרבי, בצרפת למרגלות מגדל אייפל עם רבבות של יהודים באירוע מרשים וענק בארגונו של השליח הרב מענדל אזימוב, במוסקבה עם השליח ורבה הראשי של מרוסיה הרב בערל לאזר ומעוד ערים ברחבי העולם, השידור נחתם בשירת הנרות הללו בשידור מרחבת הכותל עם הזמר החסידי הרב אהרון סיטבון.

*

כמאה חנוכיות הוצבו ברחבי ירושלים באמצעות בתי חב"ד בעיר אשר בסיועו ובפעילותו הנמרצת של חבר מועצת העיר ונציג חב"ד בעירית ירושלים הרב יעקב הלפרין חוברו לחשמל החנוכיות ע"י מחלקת המאור של העיריה כאשר בחלקם מתקיים כל ערב טקס באמצעות בתי החב"ד המקומיים.

*

לפי הנתונים שזרמו למרכז, פקדו את מסיבות החנוכה לילדים גברים ונשים יותר מעשרת אלפים איש, סופקו למעלה מעשרים אלף סופגניות וחולקו אלפי חנוכיות וחומר הסברה בשפות שונות לעשרות אלפים מתושבי ירושלים ואורחיה, אירועי החנוכה אורגנו בצורה מופתית על ידי הרב נועם יעקב הכהן רוט ויחד איתו צוות הפעילים המסור הרב חיים ממו והתמימים הכהנים ארי גרשי ולוי רוט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.